جلودارزاده:

کاندیداهای اصلاح‌طلب شوراها به چارچوب‌های اصلاح‌طلبی پایبند بمانند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراهای شهر باید براساس ویژگی قانون مداری، شایسته سالاری و پرهیز از تشنج انتخاب شوند.

کاندیداهای اصلاح‌طلب شوراها به چارچوب‌های اصلاح‌طلبی پایبند بمانند

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه انتخاب کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها، اظهار کرد: در انتخابات شوراها نباید خیلی کاری به وابستگی سیاسی افراد داشته باشیم، بلکه باید از بین کسانی که سیاستشان خدمت به مردم و رفع آلام طبقات فقیر است و در پی عدالت اجتماعی و توسعه گرایی هستند، کاندیداهای خود را انتخاب کنیم تا در نهایت ملت از میان آنها دست به انتخاب بزنند.

وی با تاکید بر لزوم تعهد و مسئولیت کاندیداهای انتخابات شوراها نسبت به مردم و همچنین داشتن تخصص و توانایی انجام این کار یادآور شد: کسانی که وارد شورای شهر می‌شوند باید با فساد مبارزه کنند، زیرا پول زیادی وارد سیستم شهرداری می‌شود و هر جا پول زیاد باشد، فساد و معامله بر سر مصالح شخصی نیز زمینه بروز و ظهور پیدا می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که وارد شورای شهر می‌شوند باید به دنبال خدمت به محرومین باشند تا عدالت اجتماعی را برقرار کنند نه اینکه یک منطقه از شهر رویایی باشد و در خیابان‌ها رقص نور، سبزه و زیبایی وجود داشته باشد و در منطقه‌ای دیگر خاک و لجن و آلودگی هوا و محیط زیست باشد.

جلودارزاده با تاکید بر لزوم تعهد کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات شوراها به چارچوب‌های اصلاح طلبی یادآور شد: اصلاح طلبی متشکل از سه رکن قانون مداری، شایسته سالاری و پرهیز از تشنج است و کسانی که در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرند باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر