اپل مشغول توسعه یک آیفون تاشو برای عرضه در سال ۲۰۲۰ است

بنابر گزارشی تازه از سوی تحلیلگر Bank of America، مریل لینچ، بزرگ ترین تغییری که آیفون های چند سال آتی از نظر طراحی به خود خواهند دید، امکان تا شدن آنها است

اپل مشغول توسعه یک آیفون تاشو برای عرضه در سال 2020 است

بنابر گزارشی تازه از سوی تحلیلگر Bank of America، مریل لینچ، بزرگ ترین تغییری که آیفون های چند سال آتی از نظر طراحی به خود خواهند دید، امکان تا شدن آنها است. طی سال گذشته میلادی در شایعات شنیدیم که اپل در همکاری با ال جی روی تکنولوژی نمایشگرهای تاشو کار می کند اما به گفته لینچ، اپل حالا برای طراحی سایر قطعات اسمارت فون تاشو خود، با تامین کنندگان دیگر نیز وارد همکاری شده است.

برای مدت های طولانی به نظر رسیده که موبایل های تاشو، گام بزرگ بعدی در حوزه دیوایس های هوشمند خواهند بود اما تا به اینجای کار، کمپانی هایی مانند سامسونگ و لنوو تنها قادر به ساخت دیوایس های پروتوتایپ بوده اند.

گفته می شود که سامسونگ از سال 2011 هم مشغول توسعه پنل های تاشو AMOLED بوده است. اما چالش اصلی در ساخت این دیوایس ها صرفاً به نمایشگر تاشو باز نمی گردد و در واقع تمام قطعات داخلی دستگاه هم باید انعطاف پذیر باشند.

بنابراین بر هیچکس پوشیده نیست که بزرگ ترین بازیگران حوزه اسمارت فون، در حال حرکت به این سمت هستند؛ اما چه زمانی شاهد تولید انبوه موبایل های تاشو خواهیم بود؟ از مدت ها پیش در شایعات آمده که سال 2018، سالی است که بالاخره این موبایل ها روانه بازار می شوند؛ اما احتمال عرضه چنین دستگاهی طی 9 ماه آتی بسیار کم به نظر می رسد و Bank of America هم می گوید طرح آیفون تاشو، برای تولید انبوه در سال 2020 آماده می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان