ماهان شبکه ایرانیان

وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی چیست؟

حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین از وظایف مدیر یا هیات مدیره ساختمان می باشد.

وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی (آپارتمانها)به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی (آپارتمانها) به شرح ذیل می باشد:
 
حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین

عدم تفویض مدیریت به اشخاص غیر

بیمه کردن تمام بنا در مقابل آتش سوزی

نحوه تعیین سهم هزینه‌های مشترک هر یک از مالکین یا استفاده کنندگان

رسیدگی به اعتراض هر یک از شرکاء

ارسال اظهار نامه به مالکین با استفاده کنندگان بدهکار

خودداری از دادن خدمات مشترک به مالکین یا استفاده کنندگان بدهکار

طرح دعوی در مراجع قضائی جهت وصول مطالبات ساختمان
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان