ماهان شبکه ایرانیان

پگاه در گفت‌وگو با میزان:

پیشنهاد جدیدی از سینما به من نشده است/حال خوب مردم را در سال ۹۷ آرزومندم

بازیگر سریال "گیله وا" گفت: من در انتخاب های سینمایی به شدت وسواس دارم. هنوز پیشنهادی برای بازی در سینما ندارم و تا پیشنهاد قابل تاملی به من نشود به سمت سینما نمی‌روم.

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری در سال 97 گفت: در حال پیشنهادات زیادی برای بازی در چندین اثر دارم که البته هنوز هیچکدام از آنها قطعی نشده است.  درگیر ضبط قسمت های پایانی سریای "هست و نیست" بودم که آن هم به اتمام رسید.

پیشنهادی از سینما به من نشده است/حال خوب مردم را در سال 97 آرزومندم////////////////نوروز

وی در مورد احتمال ساخت سری دوم سریال "عاشقانه" تاکید کرد: من بعد از آن کار دیگر هیچ خبری از گروه ندارم و نمی دانم که آیا واقعاً سری دومی از این سریال ساخته خواهد شد یا نه. واقعیت اینکه هیچ صحبتی برای فصل سوم عاشقانه با من نشده است و از احتمال ساخت آن بی خبرم.

بازیگر سریال "عاشقانه" با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو آرزوی خود برای مردم و سینما را اینگونه شرح داد: امیدوارم در سال 97 حال همه خوب باشد که بدون شک حال خوب به شرایط اقتصادی خوب و سلامتی بر می گردد. درخصوص سینما هم مطمئنم اگر شرایط اقتصادی و سلامتی مردم خوب باشد حال سینما هم بهتر می شود.

پیشنهادی از سینما به من نشده است/حال خوب مردم را در سال 97 آرزومندم////////////////نوروز

پگاه با اشاره به حضور کمرنگ خود در سینما خاطرنشان کرد: من در انتخاب های سینمایی به شدت وسواس دارم. هنوز پیشنهادی برای بازی در سینما ندارم و تا پیشنهاد قابل تاملی به من نشود به سمت سینما نمی‌روم. من همیشه دغدغه کار خوب داشته ام و جشنواره فیلم فجر برایم مهم نیست. مهم این است که نقش خوبی را بازی کنم نه اینکه صرفاً در فجر امسال حاضر باشم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان