فکور صبور در گفت‌وگو با میزان:

هنوز به آنچه که در سینما می خواستم نرسیدم/بازیگری رابطه‌های خاص خودش را دارد

بازیگر سریال "پنچری" گفت: من هنوز به آنچه که در سینما می خواسته ام نرسیدم و منتظرم تا نقشی که منتظرش هستم به من پیشنهاد شود. بازی های سینمایی زیادی داشته ام اما همیشه در انتظار نقشی هستم که توقع مرا از سینما بر آورده کند.

زهره فکورصبور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت و کم کاری خود در سینما گفت: من هنوز به آنچه که در سینما می خواسته ام نرسیدم و منتظرم تا نقشی که منتظرش هستم به من پیشنهاد شود. بازی های سینمایی زیادی داشته ام اما همیشه در انتظار نقشی هستم که توقع مرا از سینما بر آورده کند.

هنوز به آنچه که در سینما می خواستم نرسیدم/بازیگری رابطه‌های خاص خودش را دارد////////////////////نوروز

بازیگر سریال "پنچری" در همین راستا افزود: واقعیت بازیگری سینما رابطه های خودش را دارد و من بازیگری هستم که نمی خواهم به هر شکل ممکن همواره در صحنه باشم. می خواهم نقشی به من پیشنهاد شود که حرفی برای گفتن داشته باشد تا بتوانم با آن اتفاق تازه ای را تجربه کنم.

وی درباره فعالیت های خود در سال 97 تاکید کرد: پیشنهادات زیادی شده اما هنوز تصمیم گیری در مورد آنها کمی زود است. ترجیح می دهم بعد از ایام تعطیلات به کارها فکر کنم. البته کاری به من پیشنهاد شده که اگر قرارداد آن بسته شود نوروز را در شهر کرمان سپری می کنم و از زیبایی های این شهر لذت می برم.

هنوز به آنچه که در سینما می خواستم نرسیدم/بازیگری رابطه‌های خاص خودش را دارد////////////////////نوروز

بازیگر سریال "دردسارهای عظیم" درباره برنامه خود برای تعطیلات نوروز افزود: اگر کاری که پیشنهاد شده را قبول کنم که راهی کرمان می شوم اما در غیر این صورت برای تعطیلات در تهران می مانم. تهران در ایام عید بی نظیر است زیرا از شلوغی و ترافیک و هوای آلوده خبری نیست.

فکورصبور با تبریک به مناسبت سال نو خاطرنشان کرد: ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو را به تمامی مردم و هنرمندان تبریک می گویم و امیدوارم همواره دل آدمها خوش بوده و حالشان خوب باشد و روزهای خوبی را در سال جدید تجربه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان