به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر و در برخی ساعات افرادی که قصد خرید بلیت آنلاین از سایت سینماتیکت به عنوان مرجع خرید بلیت آنلاین را دارند با مشکلاتی روبه رو می شوند که این موضوع را از علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران جویا شدیم.
سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: گزارش هایی مبنی بر اختلال در سایت سینماتیکت در ساعت های پرترافیک شده است مبنی بر اینکه در مواقعی سایت به درستی بالا نمی آید و یا پول خرید بلیت از خریدار گرفته می شود ولی امکان انتخاب صندلی فراهم نمی شود.
وی با اشاره به اینکه مشابه این مشکل نوروز سال گذشته نیز وجود داشت، بیان کرد: این مساله به فروش فیلم ها لطمه می زند و در شرایطی که صاحبان فیلم ها هزینه زیادی برای تبلیغات خود انجام می دهند نبود دسترسی به خرید آنلاین بلیت باعث می شود مخاطبان آثار استقبال کمتری از فیلم ها بکنند.
رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران افزود: انتظار ما از سایت مورد نظر این است که پشتیبانی خوبی برای خدمات خود درنظر بگیرد و پیش بینی شرایط پرترافیک به ویژه در اکران نوروزی را کرده باشد.
سرتیپی با ابراز امیدواری از اینکه مشکل موجود هر چه سریعتر رفع شود، گفت: گرچه ما نیز این مساله را پیگیری می کنیم ولی انتظار می رود نهاد دولتی ذیربط نیز بر این مساله نظارت داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه عمده فروش فیلم ها در پردیس های سینمایی است که مخاطبان آنها نیز بیشتر آنلاین بلیت می خرند، عنوان کرد: سایت سینماتیکت خدمات خوب و مهمی به سینمای ایران ارایه داده است ولی از آنجا که تا امروز هیچ رقیبی نداشته است انتظار می رود در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود بکوشد.