ماهان شبکه ایرانیان

پورموسوی در نشست خبری:

تنها امید ما استاندار است/ سرباز شهر اهواز هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه مقابل پرسپولیس تیمش به دنبال حداقل امتیاز است، گفت: سرباز شهر اهواز هستیم و استاندار تنها امید ما است.

تنها امید ما استاندار است/ سرباز شهر اهواز هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با اشاره به مشکلات این تیم پیش از این مسابقه گفت: خدا در سخت ترین شرایط حامی تیم من بوده است و حمایت خود را از ما دریغ نکرده است. از رسانه ها تشکر می‌کنم به یاد ما بودند و مظلومیت استقلال خوزستان را به گوش مسئولان استان رساندند.

وی  افزود: امیددارم مسئولان استان خوزستان فکری به حال ما بکنند و تکانی بخورند چرا که تیم ما تنها به این استان تعلق ندارد و نماینده ایران است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اضافه کرد: تا صبح امروز نمی‌دانستم آیا برای این مسابقه به تهران می‌آییم یا خیر؟ اما استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به ما کمک کردند و قرار است تا ساعت 15 امروز چهارشنبه 950 میلیون به حساب باشگاه پول بیاید و من این مبلغ را در اختیار 29 نفر قرار دهم. خودتان قضاوت کنید که این مبلغ چگونه بین 29 نفر تقسیم می‌شود.

پورموسوی در مورد اینکه بازیکنان استقلا ل خوزستان به دنبال گروکشی از مسئولان استان هستند، تصریح کرد:پس از بازی برابر پدیده گفتم که واقعیت  را می‌گویم و حمایت نکردن گروه ملی از تیم ما جزئی از این واقعیت ها است. بحث گروکشی مطرح نیست. من امروز نمی‌خواستیم به تهران بیاییم اما زمانی که اعلام کردند پول به باشگاه تزریق می‌شود تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم. اتفاقاتی که برای ما رخ داده در دنیا نظیر ندارد.

وی افزود:  ما در عمان سرگردان بودیم. تیمم در امارات مارکو که مسئول برگزاری مسابقات بود و برای درآمدزایی آمده بود 200 میلیون از جیب خودش پرداخت کرد. 300 میلیون من خودم به بازیکنان دادم خیلی هم روشنایی خرج کرده من این تیم را خانواده خودم میدانم و حیف است که مسئولان انقدر بی اهمیت هستند. من یک گله از مسئولان استان دارم .در عمان بودیم یکی از سایت ها از ما انتقاد کرد. من سرباز خوستان هستم تشکر می‌کنم از همکاران که با جان و دل بازی می‌کنند برای مردم ایران انجام وظیفه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: از اول فصل تا الان بعد از هیچ شکستی خودم را قایم نکردم و جایی که انتقاد فنی بوده پذیرفتیم. با این وجود و همه این مشکلات به دنبال ارائه فوتبال زیبا و تماشاگر پسند هستیم در روزهای گذشته بازیکنانم به خاطر نداشتن تمرکز تمرین نکردند چرا که قول و قرار ها عملی نشد. من امروز با بازیکنانم حرف می‌زنم تا فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.امروز تا فردا بیش از سی ساعت وقت داریم و وقت زیاد است پرسپولیس نشان داده که لیاقت قهرمانی دارد و بازی سختی خواهیم داشت امیدوارم حد اقل امتیاز را از این بازی بگیریم.

وی در مورد وضعیت مالی تیمش تصریح کرد:قرار داد بازیکنان بسته به مدیریت باشگاه است. 6 سال  از تاسیس باشگاه ما گذشته است در این مدت ما طلبکار نداشتیم و سالی که قهرمان شدیم این اتفاق  و تمام این مشکلات رخ داد. از طرفی خود شرکت ورشکست شد و کارمندان هم شش ماه حقوق نگرفتند. شما عکس سه ماه پیش من را ببینید من کلی فرق کردم و تمام موهایم سپید شده است اما برای مردم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی در مورد سرنوشت استقلال خوزستان تصریح کرد:با توجه به امتیازاتی که گرفتیم سقوط نمی‌کنیم و به دکتر شریفی استاندار امیدورام. ایشان قول داد که تا پیش از عید مبلغی به ما بدهند. اسپانسر استقلال و پرسپولیس هم ظاهرا با باشگاه ما قرارداد بسته و یک اسپانسر دیگر نیز در باشگاه آسیا  قراردادبسته است

بی مقدار مسئولین احساس مسئولیت این تیم امید شهر با رای مردم سمت گرفتن نباید بگذرند ما از بی پولی نمی نمی‌نالیم از بی مهری و تنهایی گله مندیم در روزهای آتی پول ببینیم و 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان