میان رده بعدی HTC احتمالا از بریدگی نمایشگر برخوردار خواهد بود

سال گذشته عدم استقبال مخاطبان از دو پرچمدار U۱۱ و U۱۱ پلاس گمانه زنی هایی را در مورد احتمال تغییر استراتژی معرفی دو پرچمدار در سال به راه انداخت.

میان رده بعدی HTC احتمالا از بریدگی نمایشگر برخوردار خواهد بود

سال گذشته عدم استقبال مخاطبان از دو پرچمدار U11 و U11 پلاس گمانه زنی هایی را در مورد احتمال تغییر استراتژی معرفی دو پرچمدار در سال به راه انداخت.

فارغ از درست یا غلط بودن این گمانه زنی ها، آنچه قطعی به نظر می رسد این است که HTC به یک شروع دوباره نیاز دارد چرا که عملکرد این کمپانی در سال های اخیر با ناکامی های پی در پی همراه بوده و در صورت ادامه این روند رونمایی از U12 پلاس نه یک شروع دوباره بلکه آواز مرگ قوی این شرکت خواهد بود.

با این حال کمپانی تایوانی قصد ندارد بدون مبارزه تسلیم شود و روز گذشته «ایوان بلس» از افشاگران معروف توییتر مدعی شده میان رده بعدی آنها با نام U12 لایف بریدگی نمایشگر معروف را به آغوش خواهد کشید. U12 لایفاز آنجایی که هنوز تصویری از این اسمارت فون در اینترنت منتشر نشده مشخص نیست که این بریدگی بیشتر به اسنشال شباهت دارد یا مثل بسیاری از کمپانی های دیگر به کپی برداری از آیفون 10 پرداخته اند، اما با در نظر گرفتن این نکته که هدف اصلی HTC جذب مشتریان بیشتر است، احتمال پیروی آنها از اپل بیشتر خواهد بود.

این کمپانی احتمالا در ماه آینده پرچمدار دیگری را معرفی کند و ممکن است در همان زمان از U12 لایف مجهز به بریدگی نمایشگر نیز رونمایی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان