هومن افاضلی:

استقلال پرمهره ترین تیم لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم که پرمهره ترین است.

استقلال پرمهره ترین تیم لیگ برتر است

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه نفت تهران مقابل استقلال تهران در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: سال نو را تبریک می گویم. درباره بازی با استقلال هم باید بگویم مقابل تیم بزرگی بازی داریم. بازی با استقلال همیشه خاص است. احترام زیادی برای تیم استقلال قائلیم و امیدواریم بتوانیم تصویر خوبی از فوتبال برای هواداران درست کنیم.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: مدتهاست بازی نکردیم و دغدغه داریم که در فرم ایده آل نباشیم. ضمن اینکه برای بازی فردا دو بازیکن داریم که قطعا نمی رسند.  دو بازیکن مصدوم هم داریم که فردا درباره بازی کردن آنها تصمیم گیری می کنیم.

وی در خصوص اینکه فردا با چه سیستمی تیمش را به میدان می فرستد تصریح کرد: از من توقع دارید تاکتیک تیمم را برای بازی با استقلال، الان بگویم؟ ما پنج فینال تا پایان فصل داریم. بازی آسانی هم نداریم. اما هر چه هست بگذارید فردا سورپرایزگونه شود. استقلال پر مهره ترین تیم حال حاضر در لیگ است. آنها دو سه مهره هم نداشته باشند می توانند جایگزین پیدا کنند.

افاضلی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران گفت: همه تیم ها این مشکلات را دارند. باشگاه نفت هم از این قاعده مستثنی نیست. باشگاهمان خصوصی است و مدیران تیم هم در حال پیگیری ماجرا هستند.

سرمربی نفت تهران در پایان درباره اظهار نظر کارلوس کی روش که گفته بود بازیکنان داخلی آماده نیستند و باید در اردوی طولانی مدت باشند اظهار داشت: مدتها در تیم ملی بوده ام و کار کرده ام. به نظرم باید به باشگاهها احترام بگذاریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان