«لوئیز انریکه»، گزینه جانشینی «سری» در ناپولی

مطبوعات اسپانیا خبر دادند لوئیز انریکه اصلی ترین گزینه جانشینی مائوریسیو سری در ناپولی است.

«لوئیز انریکه»، گزینه جانشینی «سری» در ناپولی

به گزارش خبرگزاری مهر، مطبوعات ایتالیایی خبر دادند در صورتی که مائوریسیو سری در تابستان از سمت مربیگری تیم فوتبال ناپولی کناره گیری کند این باشگاه ایتالیایی مذاکرات با لوئیز انریکه برای جانشینی او را آغاز خواهد کرد. 

این باشگاه یک بار دیگر مذاکرات برای تمدید قرارداد با سری را آغاز کرده و این مربی یک بار دیگر آن را به انتهای فصل موکول کرده، کاری که باعث شده باشگاه برای جدایی احتمالی او هم آماده شود. 

پیش از این گفته می شد مارکو جامپائولو از لاتزیو و سیمونه اینزاگی گزینه های جانشینی مربی ناپولی هستند، اما روزنامه توتو اسپرت در آخرین گزارشات اعلام م کرده اصلی ترین گزینه باشگاه ایتالیایی لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا است. او بعد از جدایی از بارسا تصمیم گرفته بود یک سال استراحت کند و حالا برای بازگشت به رقابت آماده است. 

ناپولی برای او تیم بسیار مناسبی خواهد بود و دلیلش هم این است که سبک کار سری شباهت زیادی به سبک پپ گواردیولا و لوئیز انریکه دارد. 

همچنین انریکه سابقه کار کردن در سری آ را هم دارد و در فصل 12-2011 هدایت رم را به عهده داشته که توانسته 16 برد، 9 مساوی و 16 باخت کسب کند. البته که به غیر از ناپولی تیم های چلسی، بایرن مونیخ و آرسنال هم به این مربی نسبت داده شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان