«پیاده آمده ایم» زائر کربلا می شود/ تحقق آرزوی عمو حسن

برنامه «پیاده آمده ایم» در جوار حرم امام حسین علیه السلام از گفت وگو با خانواده می گوید؛ این برنامه قصد دارد از طریق مخاطبانش آرزوی عمو حسن را تحقق بخشد.

«پیاده آمده ایم» زائر کربلا می شود/ تحقق آرزوی عمو حسن

به گزارش خبرگزاری مهر، در تازه ترین برنامه «پیاده آمده ایم» که شب‌های جمعه حدود ساعت 24 پخش می‌شود، حجت الاسلام زائری در ادامه بحث محبت درخانواده و افزایش ارتباط صمیمانه بایکدیگر صحبت می کنند.

همچنین در برنامه هفته آینده که به صورت زنده از جوار حرم مطهر امام حسین علیه السلام تهیه و پخش می شود، حجت الاسلام شهاب مرادی حضور دارد و درباره محبت و راه های افزایش آن در خانواده راهکارهایی را بیان می کند.

ضمن اینکه در سومین هفته از برنامه «پیاده آمده‌ایم» آیتم ویژه «عمو حسن» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی و رابطه عاشقانه او و همسرش پخش شد و پس از آن پویشی مردمی جهت برآورده کردن آرزویی که او در این گزارش ویژه عنوان کرد، تشکیل شد. عموحسن  او عنوان کرده بود که بزرگترین آرزویش تشرف به کربلا و زیارت حرم مطهر سیدالشهدا است که با پایان برنامه بلافاصله سیل تماس‌های تلفنی و پیامک شروع شد و مخاطبان برنامه آمادگی خود را جهت برآورده کردن این آرزو و تقبل تمامی هزینه‌های این سفر اعلام کردند.

فصل دوم برنامه «پیاده آمده‌ایم»  شب‌های جمعه هر هفته حدود ساعت 24 با محوریت خانواده و با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و حجت‌الاسلام علی سرلک که از کارشناسان مسایل دینی و خانواده هستند آغاز شده است.

بینندگان برنامه «پیاده آمده‌ایم» از طریق سامانه 100085 علاوه بر ارسال سوالات خود می‌توانند در طرح سلام نیابتی (از جانب خود و یکی از اعضای خانواده) به امام حسین(ع) شرکت کرده وهمچنین در قرعه کشی هفتگی برنامه شامل کاشی حرم مطهر سیدالشهدا و کمک هزینه سفر به کربلا شرکت کنند.

مهدی حاجی محمدی اجرای این برنامه را که در 12 قسمت 70 دقیقه ای و با کارگردانی محمدهادی نعمت‌الهی تهیه شده است برعهده دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر