ماهان شبکه ایرانیان

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

گرشاسبی درباره CAS صحبت می کند/ نگران تمدید قراردادها نیستیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نگران تمدید قراردادها نیستیم و می خواهیم جشن قهرمانی را در هفته آخر برگزار کنیم.

گرشاسبی درباره CAS صحبت می کند/ نگران تمدید قراردادها نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجی بیگی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل سایپا گفت: امروز بازیکنان ذخیره محک خوردند. نتیجه خوبی نبود اما بازی خوبی از پرسپولیس دیدیم. بازیکنان ذخیره در نیمه دوم خوب بازی کردند. به شخصه راضی هستم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: سعی می کنیم در مشهد پیروز شویم و قهرمانی را مسجل کنیم. فکر می کنم این دیدار به ما کمک کند تا در آینده موفق شویم.

وی در خصوص نتیجه جلسات حمیدرضا گرشاسبی در دادگاه CAS گفت: آقای گرشاسبی در خصوص کاهش جریمه باشگاه در خصوص پرونده گولچ به نتایج خوبی رسیدند اما اجازه دهید تمام صحبت ها را خود ایشان که امشب به تهران باز می گردند بیان خواهند کرد. در خصوص محرومیت باشگاه از سوی فیفا صحبتی نشده است و فقط درباره پرونده گولچ صحبت شده است.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: این چند روز هم بگذرد بدون شک این موضوع را پیگیری می کنیم و جای نگرانی نیست.

حاجی بیگی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس تعامل خود با تیم ملی را ادامه می دهد یا خیر اظهار داشت: صد در صد به تیم ملی کمک می کنیم. در همین بازی هم به ملی پوشانمان بازی ندادیم. همیشه سعی داشتیم به تیم ملی کمک کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان