ماهان شبکه ایرانیان

رکورد زنی بلکبری در زمینه کسب درآمد از حوزه نرم افزارها و سرویس ها

گزارش عملکرد کمپانی بلکبری در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ به تازگی منتشر شده و نشان می دهد درآمدهای این شرکت در حوزه نرم افزارها و سرویس ها رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

رکورد زنی بلکبری در زمینه کسب درآمد از حوزه نرم افزارها و سرویس ها

گزارش عملکرد کمپانی بلکبری در سه ماهه چهارم سال مالی 2018 به تازگی منتشر شده و نشان می دهد درآمدهای این شرکت در حوزه نرم افزارها و سرویس ها رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

بر این اساس کمپانی تحت مدیریت جان چن موفق شده در این دوره حدود 218 میلیون دلار در عرضه های فوق الذکر پول به دست بیاورد. جالب است بدانید که رکورد قبلی نیز در سه ماهه پیش از این به ثبت رسیده بود که این نشان از حرکت رو به رشد کمپانی کانادایی دارد. سود حاصل از این درآمد مبلغی حدود 19 میلیون دلار یا 5 سنت به ازای هر سهم بوده که کاملاً قابل قبول به نظر می رسد.

جان چن مدیرعامل بلکبری

وقتی به عملکرد کلی بلکبری در این سال مالی نگاه کنیم متوجه می شویم که درآمدهای این شرکت در عرصه نرم افزار و سرویس ها با رشدی حدود 14 درصدی به حدود 782 میلیون دلار رسیده و سود کلی هر سهم نیز از 6 به 14 سنت افزایش یافته است. پیش بینی ها در خصوص سال بعدی نیز افزایش ارقام مذکور تا حدود دو برابر است.

حال که به این گزارش نگاه می کنیم بهتر می توانیم درک کنیم که چرا هیئت مدیره بلکبری قرارداد جدید پنج ساله و چشمگیری را پیش روی جان چن مدیرعامل فعلی این شرکت برای ادامه همکاری قرار داده اند. لازم به ذکر است که در حال حاضر هر واحد از سهام بلک بری حدود 12.40 دلار قیمت دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان