صحبت‌های آل پاچینو در مورد فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

«مرد ایرلندی» (The Irishman) نام اثر ۱۴۰ میلیون دلاری مارتین اسکورسیزی است که در طی سال میلادی آینده از سوی نتفلیکس منتشر خواهد شد. در این فیلم آل پاچینو نقش جیمی هوفا (رهبر اتحادیه‌ای موسوم به تیمسترز که در جولای ۱۹۷۵ ناپدید، و هرگز پیدا نشد) را بازی می‌کند.

صحبت‌های آل پاچینو در مورد فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

«مرد ایرلندی» (The Irishman) نام اثر 140 میلیون دلاری مارتین اسکورسیزی است که در طی سال میلادی آینده از سوی نتفلیکس منتشر خواهد شد. در این فیلم آل پاچینو نقش جیمی هوفا (رهبر اتحادیه‌ای موسوم به تیمسترز که در جولای 1975 ناپدید، و هرگز پیدا نشد) را بازی می‌کند.

پاچینو می‌گوید در بخش‌هایی از «مرد ایرلندی» وی در نقش هوفای 39 ساله ظاهر شده است و برای جوان نشان دادن او، رایانه‌هایی مخصوصی روی دوربین‌های فیلمبرداری نصب شده تا پاچینوی 77 ساله در هر فریم از فیلم جوان به نظر برسد. بدیهی است که این تکنیک برای جوان‌تر کردن بازیگران مسنی چون رابرت دنیرو نیز به کار برده شده است. پاچینو می‌‎گوید:

«من نقش جیمی هوفای 39 ساله را بازی می‌کردم؛ این کار با کمک رایانه‌ها انجام شد و برای همین از ما (پاچینو و سایر بازیگران مسن) تست‌های مختلفی گرفتند. [در حین فیلمبرداری] یک نفر جلو می‌آمد و می‌گفت تو در این صحنه 39 ساله هستی، و من هم سعی می‌کردم تا با خاطره‌ی مبهمی که از 39 سالگی خودم دارم، نسبت به شرایط جدید وفق پیدا کنم.»

«مرد ایرلندی» بعد از «پدرخوانده 2» (The Godfather Part II)، «مخمصه» (Heat) و «قتل عادلانه» (Righteous Kill) چهارمین اثر مشترک آل پاچینو و رابرت دنیرو خواهد بود. این فیلم بر اساس کتابی به نام «شنیدم خونه رنگ می‌کنی» (عنوان کتاب به معنای کشتن یک فرد است و رنگ کردن خانه نیز اشاره به پاشیده شدن خون مقتول دارد) ساخته شده است. رابرت دنیرو در این فیلم نقش قاتلی به نام فرانک شیرِن که به مرد ایرلندی هم ملقب بود، را بازی خواهد کرد. بسیاری بر این باورند که شیرِن در ناپدید شدن و قتل جیمی هوفا نقش داشته است.

اسکورسیزی چندی پیش پایان کار فیلمبرداری را اعلام کرد و بعد از اعمال تغییرات نهایی، نتلفیکس این فیلم را در طی سال میلادی آینده منتشر خواهد نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر