معرفی برترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای عکاسی ؛ فروردین ۹۷

طی سال‌های گذشته مصارف و انتظارات گوناگونی بسته به نیاز‌های مختلف کاربران از تلفن‌های همراه بوجود آمده است که به مرور گسترده‌تر شده و هم‌اکنون در نقطه‌ای از سیر تکامل این فرآیند قرار داریم که حتی بسیاری از نیاز‌های ابتدایی مردم بوسیله نسل جدید تلفن‌های همراه ینی تلفن‌های هوشمندی اندرویدی یا ios و… برطرف می‌شود.

معرفی برترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای عکاسی ؛ فروردین 97

طی سال‌های گذشته مصارف و انتظارات گوناگونی بسته به نیاز‌های مختلف کاربران از تلفن‌های همراه بوجود آمده است که به مرور گسترده‌تر شده و هم‌اکنون در نقطه‌ای از سیر تکامل این فرآیند قرار داریم که حتی بسیاری از نیاز‌های ابتدایی مردم بوسیله نسل جدید تلفن‌های همراه ینی تلفن‌های هوشمندی اندرویدی یا ios و… برطرف می‌شود.

 

از نخستین ملاک‌های انتخاب یک تلفن‌ همراه مناسب برای کاربران از گذشته تاکنون دوربین عکاسی آن بوده است. ثبت لحظات همیشه یکی از دغدغه مردم جهان است که هرچه باکیفیت‌تر و سریع‌تر انجام شود رضایت بیشتری را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر کمپانی‌های بزرگ سازنده تلفن‌های هوشمند حساب ویژه‌ای برروی لنزهای دوربین خود باز کرده‌اند و در تلاشند تا با عرضه بهترین کیفیت ممکن کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کنند.

در این مقاله به معرفی برترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای عکاسی می‌پردازیم، تا پایان همراه ما باشید تا با خصوصیات و ویژگی‌های این تلفن‌ها بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی S9 و S9 Plus

با وجود اینکه لنز دوربین در گلکسی S8 با گلکسی S7 تفاوت چشمگیری نداشت و تنها شاهد بهبود لنز استفاده شده در گلکسی S7 برروی گلکسی S8 بودیم، داستان درمورد گلکسی S9 کاملا متفاوت است و شاهد ورود برخی تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جدید و جالب هستیم که از اولین آن‌ها می‌توان به دوربین‌هایی با یک لنز اما دو گشادگی لنز (Aperture) اشاره کرد. سامسونگ در این خصوص بیان کرده است که لنزهای استفاده شده در گلکسی S9 مانند چشم انسان عمل می‌کنند و زمانیکه شما در نور خورشید تصویر برداری می‌کنید دهانه لنز بسته‌تر شده و نور کمتری را وارد می‌کند. زمانیکه شما در یک اتاق تاریک هستید دهانه لنز بازتر می‌شود و نور بیشتری را به خود وارد می‌کند تا تصاویری روشن‌تر ثبت شوند. در حالتی که نور محیط زیاد است لنز گلکسی S9 از گشادگی f2.4 و زمانی که لنز در حالتی تاریک‌تر است از گشادگی f1.5 استفاده می‌کند. بخاطر اینکه گشادگی لنز عملا یک خصوصیت سخت افزاری محسوب می‌شود، شما نمی‌توانید به صورت دستی یا دلخواه میزان آن را تغییر دهید و عملا تنها می‌توانید از میان دو گشادگی لنز موجود یکی را استفاده و سپس از آن استفاده کنید، این انتخاب نیز در حین تصویر برداری با قابلیت Pro Mode قابل انتخاب است و درصورت استفاده از حالت عادی عکسبرداری گشادگی لنز بصورت اتوماتیک انتخاب می‌شود.

همچنین سامسونگ از یک سیستم پردازش تصویر جدید در گلکسی S9 استفاده کرده است که موجب می‌شوند تصاویر چند فرمی برداشت شده نویز موجود در تصاویر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. این پروسه بدین گونه اتفاق می‌افتد که لنز شروع به ثبت چندین تصویر بصورت همزمان می‌کند و براساس اطلاعات پیش فرض تصویری که ثبات بیشتری دارد را به عنوان نتیجه نهایی به شما نشان می‌دهد. همچنین بدلیل اینکه سنسور نامبرده دارای DRAM اختصاصی خود است و در بکگراند تلفن فعالیت می‌کند به هیچ عنوان سرعت تصویر برداری با استفاده از گلکسی S9 کاهش پیدا نمی‌کند و این فرآیند با سرعت هرچه تمام‌تر اتفاق می‌افتد. DRAM اختصاصی دوربین گلکسی S9 موجب می‌شود تا این تلفن هوشمند بتواند از ضبط ویدیو بصورت اسلوموشن و 960 fps با کیفیت 720p نیز پشتیبانی کند. سامسونگ یک قابلیت اسلوموشن اتوماتیک را در اپلیکیشن دوربین گلکسی S9 قرار داده است و این قابلیت فیلم‌برداری را بخصوص در شرایطی که نیاز به فیلم‌برداری بصورت اسلوموشن است را به مراتب ساده‌تر می‌کند. همچنین پروسه ذخیره سازی تصاویر در گلکسی S9 نیز ساده‌تر و متنوع‌تر شده است بدین گونه که شما می‌توانید ویدیوهایتان را پس از اعمال افکت‌های مختلف بصورت فرمت‌های متنوعی همچون GIF ذخیره کنید و سپس آنان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. شما حتی می‌توانید GIFهای ساخته شده را به عنوان تصویر پس‌زمینه خود استفاده کنید.

مشخصات S9:

  • صفحه نمایش 5٫8 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2960 در 1440، 570 ppi
  • پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام، اسنپ دراگون 845 یا پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ، Exynos 9810
  • 4 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 400 گیگابایت
  • 12 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 گیگابایت دوربین سلفی
  • باطری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپری
  • اندروید 8
  • ابعاد 14٫7x 68.7 x 8.5 میلی‌متر، 163 گرم

مشخصات S9 Plus:

  • صفحه نمایش 6٫2 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2960 در 1440، 529 ppi
  • پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام، اسنپ دراگون 845 یا پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ، Exynos 9810
  • 6 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 400 گیگابایت
  • 12 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 گیگابایت دوربین سلفی
  • باطری غیرقابل تعویض 3500 میلی‌آمپری
  • اندروید 8
  • ابعاد 158٫1x 73.8 x 8.5 میلی‌متر، 189 گرم

 

سامسونگ گلکسی نوت 8

آخرین تلفن هوشمند عرضه شده از سری نوت تبدیل به یکی از برترین انتخاب‌های بازار برای افرادی شده است که به تلفن‌هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ یا به عبارتی فبلت علاقه‌مندند. همچنین نوت 8 یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی یا فیلم‌برداری موجود درمیان دیگر محصولات بازار را نیز دارد که در رده بندی کلی وبسایت DxOmark توانسته رتبه بسیار بالایی کسب کند (امتیاز 100 برای عکاسی و 84 برای فیلم برداری). نقاط قوت لنز استفاده شده در نوت 8 اولا اتوفوکس یا فوکس خودکار آن و ثانیا تصاویر ثبت شده با افکت Bokeh (بکگراند بلور شده و فوکس برروی آبجکت مقابل) می‌باشد و درخصوص مورد دوم سامسونگ توضیح داده است که اسم این قابلیت را Live Focus یا فوکس زنده گذاشته است چرا که لنز استفاده شده در نوت 8 پیش از ثبت تصویر بصورت اتوماتیک میزان فوکس شدن برروی شی مورد نظر و همچنین میزان بلور شدن بکگراند را مشخص میکند و سپس تصویر ثبت می‌شود. حتی پس از ثبت تصویر نیز قابلیت Live Focus به شما این اجازه را می‌دهد تا میزان هرکدام از خصوصیات ذکر شده را  تنظیم یا ویرایش کنید و سپس آن را ذخیره کنید.

سخت افزار استفاده شده در دوربین نوت 8 شامل یک لنز دوگانه می‌باشد که به ترتیب متشکل از لنز 12 مگاپیکسلی Wide با گشایش تصویر f/1.7 و لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فتو با گشایش تصویر f/2.4 می‌باشد. همچنین این دوربین دارای زوم اپتیکال 2X، فلش با قدرت دو برابر، ثبات دهنده خودکار تصاویر و قابلیت Phase Detection می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از نوت 8 و با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه اقدام به ضبط ویدیو کنید. همچنین دوربین سلفی این تلفن هوشمند دارای لنز 8 مگاپیکسلی می‌باشد که برای ثبت تصاویری واضح‌تر به قابلیت اتوفوکس مجهز شده است.

مشخصات نوت 8:

  • صفحه نمایش 6٫3 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2960 در 1440، 521 ppi
  • پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام، اسنپ دراگون 835 یا پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ، Exynos 8895
  • 6 گیگابایت رم
  • 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت
  • 12 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 گیگابایت دوربین سلفی
  • باطری غیرقابل تعویض 3300 میلی‌آمپری
  • اندروید 7٫1٫1
  • ابعاد 162٫5x 74.8 x 8.6، میلیمتر 195 گرم

 

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL

سرانجام دو پرچمدار قدرتمند گوگل نیز وارد بازار شدند، یعنی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL که همچون نسل اولیه این سری که در سال 2016 عرضه شده بود، این دو تاز وارد نیز دارای دوربین‌های عکسبرداری فوق العاده‌ای هستند. گوگل برخلاف جو حاکم بر بازار تلفن‌های هوشمند که اغلب شاهد استفاده از دوربین‌هایی با لنز دو گانه هستیم، ترجیح داده است تا در پرچمداران جدید خود از یک لنز استفاده کند. اما این مسئله موجب نشد تا امتیازات این تلفن‌های هوشمند کاهش پیدا کند بلکه شاهد امتیاز 98 (99 برای عکسبرداری و 96 برای ضبط ویدیو) بودیم که خارق العاده است.

لنز استفاده در دوربین پیکسل 2 و پیکسل 2 XL دارای رزولوشن 12٫2 مگاپیکسل و گشایش تصویر f/1.8 می‌باشد. درکنار این خصوصیات سخت افزاری لنز استفاده شده در پیکسل 2 و پیکسل 2 XL دارای صبات دهنده تصاویر الکترونیکی و تکنولوژی ثبات دهنده تصویر اپتیکال می‌باشد که موجب می‌شود تصاویری واضح و شفاف ثبت شود و حتی با وجود تکان خوردن یا جابجا شدن تلفن، مشکل زیادی در وضوح تصویر ایجاد نشود. دوربین مقابل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نیز 8 مگاپیکسل است و ابعاد هر پیکسل آن 1٫4 میکروپیکسل می‌باشد. این لنز دارای گشایش تصویر 2/2٫4، فوکس دقیق و حالت عکسبرداری پورتره می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نیز قابلیت آپلود کردن تصاویر بصورت فول سایز به مدت سه سال برروی فضای Google Photos میباشد که بصورت رایگان به خریداران آن اهدا می‌شود.

البته این پایان کار پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نیست، بلکه ممکن است این تلفن‌های هوشمند به زودی پیشرفت‌های زیادی داشته باشند. گوگل به تازگی اعلام کرده است داخل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL چیپست جدیدی قرار گرفته است که توسط گوگل طراحی و ساخته شده است. این چیپست دوم موجب می‌شود تا ثبت تصاویر HDR+ با سرعت پنج برابر انجام شود و تنها 1/10 از شارژ باطری را درمقایسه با دیگر اپلیکیشن‌ها مصرف کند. همچنین این چیپست جدید می‌تواند رابط کاربری دوربین را در پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به مراتب بهبود بخشد. لازم به ذکر است این موارد تا زمان عرضه نسخه اندروید 8٫1 قابل استفاده نیستند و درواقع درآینده‌ای نه چندان دور شاهد قدرتمندتر شدن پیکسل 2 و پیکسل 2 XL خواهیم بود.

مشخصات پیکسل 2:

  • صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080، 441 ppi
  • پردازنده کوالکام، اسنپ دراگون 835
  • 4 گیگابایت رم
  • 64/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، غیرقابل ارتقاء
  • 2 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 گیگابایت دوربین سلفی
  • باطری غیرقابل تعویض 2700 میلی‌آمپری
  • اندروید 8
  • ابعاد 145٫7x 69.7 x 7.8 میلی‌متر، 143 گرم

مشخصات پیکسل 2 XL:

  • صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440، 534 ppi
  • پردازنده کوالکام، اسنپ دراگون 835
  • 4 گیگابایت رم
  • 64/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، غیرقابل ارتقاء
  • 2 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 گیگابایت دوربین سلفی
  • باطری غیرقابل تعویض 3520 میلی‌آمپری
  • اندروید 8
  • ابعاد 157٫9x 76.7 x 7.9 میلی‌متر، 175 گرم

 

HTC U11

HTC 10 یکی از محصولات محبوب و قابل قبول سال 2016 بود و کمپانی تایوانی htc سرانجام توانست پس از چند سال باز هم با ارائه محصولی خوش فرم به همراه سیستم عامل ساده و کاربردی خود باز هم موفقیت‌های دوران گذشته خود را تکرار کند. اما هم‌اکنون شاهد حضور HTC U11 در بازار هستیم که طراحی چشمگیر و بسیار زیبایی دارد. علاوه بر این ظاهر زیبا، یک باطری قدرتمند و با دوام به همراه سیستم عامل نرم و روان از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که موجب شدند کاربران زیادی به سمت این تلفن هوشمند جذب شوند. زمانی که صحبت از پرفورمنس به میان می‌آید، U11 شانه به شانه دیگر پرچمداران قدرتمند بازار یعنی S8 و G6 رقابت کرد و از این کورس عقب نماند. اما قسمتی که مرتبط با این مقاله است به دوربین عکسبرداری U11 مرتبط می‌شود که بنا بر اطلاعات موجود در وبسایت DxOmark یکی از برترین دوربین‌ها در میان تلفن‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود.

دوربین اصلی U11 دارای لنز 12 مگاپیکسلی به نام UltraPixel 3 میباشد. گشایش لنز f/1.7 و ثبات دهنده تصویر اپتیکال از دیگر خصوصیات مثبت این لنز محسوب می‌شوند. درمیان کاربران U11 به عنوان تلفن هوشمندی شناخته می‌شود که تصاویر ثبت شده بوسیله آن از جزئیات بسیار خوبی برخوردار هستند و رنگ‌بندی آن طبیعی و بدون اغراق است، همچنین میزان نویز هر تصویر تحت کنترل است و این مقدار از حد استاندارد فراتر نمی‌رود. یکی از خصوصیات مثبت دوربین U11 نیز این است که تصویربرداری در نور کم بوسیله آن نتیجه بسیار مطلوبی خواهد داشت و از نتیجه آن راضی خواهید بود.

مشخصات U11:

  • صفحه نمایش 5٫5 اینچی IPS LCD با رزولیشن 2560 در 1440، 534 ppi
  • پردازنده اسنپ دراگون 835
  • 4/6 گیگابیت رم
  • 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین مقابل 16 مگاپیکسلی
  • باطری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپری
  • اندروید 7٫1٫1
  • ابعاد 153٫9x 75.9 x 7.9 میلی‌متر، 169 گرم

 

سامسونگ گلکسی S8 و S8 Plus

در ادامه موفقیت‌های بی‌شمار Galaxy S7 سامسونگ اقدام به معرفی و انتشار جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی S8 کرد که نه تنها انتظارات کاربران را مهیا کرده است بلکه استانداردهای طراحی و دیزاین یک تلفن هوشمند را به کلی ارتقاء داده است. عمر باطری طولانی، صفحه‌ نمایشی شگفت انگیز و دوربینی با کیفیت فوق العاده از جمله خصوصیت‌های مثبت S8 هستند. گرچه نوت7 در بسیاری از موارد توانست بهتر عمل کرده و تلفن با کیفیت‌تر جلوه کند، اما مشکلات بزرگی که پس از عرضه آن اتفاق افتاد موجب شد سامسونگ برای جمع‌آوری این فبلت محبوب اقدام کند. سامسونگ همچنان از ایده خارق العاده طراحی خود یعنی صفحات خمیده یا  Curve در S8 و S8 Plus استفاده کرده است که با توجه به افزایش نسبت صفحه نمایش به ابعاد بدنه جذابیت بیشتری را در روح این تلفن هوشمند دمیده است. به منظور بزرگ‌تر شدن ابعاد صفحه نمایش سامسونگ اقدام به حذف دکمه فیزیکی معروف تلفن‌های خود کرد که می‌توان از آن به  عنوان یکی از برترین تفاوت‌های S8 نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند این کمپانی اشاره کرد. S8 و S8 Plus از نظر سخت افزاری نیز بسیار قدرتمند بوده و دارای پردازنده اسنپ دراگون 835 یا (یا Exynos 8895، باتوجه به کشور عرضه شده)، چهار گیگابایت رم،  حافظه داخلی قابل ارتقاء می‌باشد.

هردو مدل جدید S8 دارای لنز 12 مگاپیکسلی با سرعت شاتر f/1.7، ثبات دهنده دیجیتالی تصاویر و فوکس اتوماتیک هستند. درواقع سامسونگ تغییرات زیادی برروی دوربین S7 ایجاد نکرد، بلکه تنها با ارتقاء لنز استفاده شده در S7 آن را در S8 استفاده کرد که این بدین معنی نیست که دوربین S8 دارای ضعف می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که مودها و حالت‌های تصویر برداری جدید نیز به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به تصویر برداری 1080p بصورت 60 فریم بر ثانیه و قابلیت ضبط ویدیو بصورت حرفه‌ای با تنظیمات دستی نیز اشاره کرد. سامسونگ اعلام کرده است که دوربین S8 دارای قابلیت Multi Frame یا تصویر برداری چند باره است، بدین معنی که در هنگام تصویر برداری این دوربین چند تصویر را ثبت کرده و با ترکیب آن‌ها تصویری نهایی با ماکزیمم جزئیات و بهترین رنگ‌بندی را ذخیره می‌کند. اما همچنان دوربین S8 در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند از ضعف دقت رنج می‌برد که همواره همراه تمامی لنزهای این کمپانی بوده ااست. گرچه رنگ‌بندی، جزئیات و شفافیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین به چشم کاربران مناسب دیده شوند، اما در مقایسه با تصاویر ثبت شده توسط دیگر تلفن‌های هوشمند ممکن است متوجه برخی نواقص کوچک شوید.

مشخصات S8:

  • صفحه نمایش 8 اینچی AMOLED با رزولیشن 2960 در 1440، 570 ppi
  • پردازنده اسنپ دراگون 835
  • 4 گیگابیت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین مقابل 8 مگاپیکسلی
  • باطری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپری
  • اندروید 7
  • ابعاد148٫9x 68.1 x 8 میلی‌متر، 155 گرم

مشخصات S8 Plus:

  • صفحه نمایش 6٫2 اینچی AMOLED با رزولیشن 2960 در 1440، 529 ppi
  • پردازنده اسنپ دراگون 835
  • 4 گیگابیت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین مقابل 8 مگاپیکسلی
  • باطری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپری
  • اندروید 7
  • ابعاد 159٫5x 73.4 x 8.1 میلی‌متر، 173 گرم

 

LG G6

در سال 2016 کمپانی LG با پرچم‌دار خود یعنی LG G5 تلاش زیادی کرد تا بتوانید Galaxy S7، HTC 10 و دیگر پرچم‌داران موجود رقابت کند که تاحدودی می‌توان اعلام کرد که این رقابت به شکست انجامید. گرچه G5 تلفن بدی نبود اما انتظارات بالایی که از پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ می‌شود را در خود نداشت و به همین خاطر در مقایسه با دیگر رقبا دچار مشکل شد. اما LG دیگر اشتباه خود را تکرار نکرد بلکه با عرضه G6 درواقع به ریشه‌های این سری محبوب خود برگشت و تلفنی را روانه بازار کرد که از دارای تمامی استانداردهای لازم بوده و حتی از انتظارات کابران نیز فراتر است. یکی از بزرگ‌ترین خصوصیت‌های G6 صفحه نمایش 5٫7 اینچی Quad HD LCD آن است که با گوشه‌های کروی خود جلوه بسیار زیبایی را به این تلفن هوشمند داده است. پردازنده اسنپ دراگون 821، چهار گیگابایت رم، استاندارد IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گردوغبار نیز دیگر ویژگی‌های مثبت G6 هستند.

اما یکی از بزرگ‌ترین خصوصیت‌های G6 دوربین دو لنزی 13 مگاپیکسلی آن است که گرچه هردو سنسور موجود در این دوربین دارای رزولیشن یکسان هستند، اما کاربردی کاملا متفاوت دارند. لنز استاندارد دارای گشایش تصویر f/1.8، 71 درجه پهنای تصویر برداری و ثبات دهنده دیجیتالی تصاویر است، درحالیکه لنز دیگر واید بوده و دارای گشایش تصویر f/2.4 با پهنای تصویر 125 درجه می‌باشد که دارای OIS و فوکس اتوماتیک نیز می‌باشد. اپلیکیشن دوربین G6 تفاوت زیادی به خود ندیده است اما همچنان برخی قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است. یکی از مشکلات عکاسی با G6 ضعف آن در فضاهای کم نور است که درواقع یکی از مشلات لنز واید محسوب می‌شود و به همین خاطر توصیه می‌شود که برای عکاسی در فضاهای کم نور از تصاویری با ابعاد معمولی و نه واید استفاده شود. درواقع لنز استاندارد G6 بصورت کلی تصاویری شفاف‌تر، پررنگ‌تر و پرجزئیات‌تر را درمقایسه با لنز واید ثبت ‌می‌کند.

مشخصات LG G6:

  • صفحه نمایش 7 اینچی IPS LCD با رزولیشن 2880 در 1440، 564 ppi
  • پردازنده اسنپ دراگون 821
  • 4 گیگابیت رم
  • 32/64 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین مقابل 5 مگاپیکسلی
  • باطری غیرقابل تعویض 3300 میلی‌آمپری
  • اندروید 7
  • ابعاد 148٫9x 71.9 x 7.9 میلی‌متر، 163 گرم

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر