توضیح رئیس سازمان زندان‌ها درباره اعتصاب غذای بقایی

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی که برای تحمل ۱۵ سال حبس در زندان اوین به سر می‌برد گفت: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و مان

توضیح رئیس سازمان زندان‌ها درباره اعتصاب غذای بقایی

به گزارش تسنیم، اصغر جهانگیر در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی معاون اجرایی ریاست جمهوری در دولت دهم اظهار کرد: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و آنجایی که نیاز به حضور پزشک باشد، مانند سایر زندانیان به صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اضافه کرد: به رغم اینکه کسی تلاش می‌کند با نخوردن آب و غذا، شرایط بدی را برای خود فراهم کند اما زندان در تلاش است این اتفاق نیفتد و از آن جلوگیری شود.

جهانگیر افزود: حتی اگر فردی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به عنوان مجموعه زندان تلاش می‌کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: اگر هم در این طور مواقع نیاز به حضور پزشک باشد، از پزشک استفاده می‌شود و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.

22 اسفند سال 96 بود که دادستانی تهران اعلام کرد: پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مامورین پلیس نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و به زندان معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان