محمد انصاری:

نقاط ضعف و قوت نسف قارشی را شناسایی کردیم/ پرسپولیس افت نکرده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسف قارشی را بطور کامل می شناسیم اما دنبال پیروزی مقابل این تیم هستیم که کاملا متفاوت تر از بازی رفت خواهد بود.

نقاط ضعف و قوت نسف قارشی را شناسایی کردیم/ پرسپولیس افت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انصاری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان همراه با سرمربی سرخپوشان پایتخت حاضر شد و گفت: امیدوارم فردا تماشاگران شاهد بازی خیلیخ وبی باشند. نسف قارشی را کاملا آنالیز کرده ایم. می دانیم این دیدار با بازی رفتی که مقابل آنها انجام دادیم متفاوت است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با تمام احترامی که برای نسف قائلیم باید بگویم هدفمان صدرنشینی در گروه است. باید فردا با کسب امتیاز زمین را ترک کنیم و پیروز شویم. می دانیم آنها متفاوت تر از قبل هم خواهند بود.

وی در خصوص دو شکست اخیر پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران خاطر نشان کرد: در ابتدا در خوصو بازی برگشت مقابل نسف قارشی باید بگویم امیدوارم فردا بازی حوانمردانه و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. همچنین باید بگویم شرایط خوبی دایم و خیلی خوب میدانیم تیم های بزرگ دنیا هم در برهه ای از زمان دچا افت می شوند. به نظرم ما هم دچار افت نشده ایم و بااخره در فوتبال طبیعی است بازی هایی را هم واگذار کنیم. در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا  هم خیلی با قدرت حاضر شدیم و از امتیاز خوبی هم برخوردار هستیم.

انصاری در پایان درباره فوتبال ازبکستان گفت: آنها دونده هستند و سخت تلاش می کنند. قدرت بدنی بالایی هم دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر