ماهان شبکه ایرانیان

سردرگمی مسئولان الغرافه برای بازی با الجزیره

کادرفنی باشگاه الغرافه ، در تمرین دیروز تیمشان از سه بازیکن مصدوم این تیم تست بدنی گرفتند تا از میزان دقیق آمادگی آن‌ها با خبر شوند.

به گزارش “ورزش سه“، از باشگاه الغرافه قطر خبر می‌رسد ، در تمرین روز گذشته این تیم ، کادرفنی الغرافه از مهدی طارمی ، دیگو آمادو و سعید الحاج سه بازیکن خود، تست آمادگی بدنی گرفت تا مشخص شود این بازیکنان می‌توانند از اول در ترکیب الغرافه قرار بگیرند یا باید از آن‌ها به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرد .


خبر دیگری که از این باشگاه می‌رسد ، در رابطه با محرومیت الشمری مدافع و کاپیتان محروم این تیم است . الشمری چند وقت گذشته به دلیل اظهاراتی که علیه کشور امارات داشت ، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت مواجه شد . پیش از این قرار بود رای کمیته استیناف این بازیکن روز پنجشنبه صادر شود و حال در تصمیمی عجیب ، قرار است این رای روز سه‌شنبه صبح اعلام شود . همین امر باعث سردرگمی کادرفنی الغرافه شده است . آن‌ها به طور کامل نمی‌دانند که می‌توانند از کاپیتان خود استفاده کنند یا خیر و باید منتظر اعلام رای باشند .


هم‌چنین الشمری کاپیتان الغرافه در مصاحبه‌ای جداگانه اعلام کرده است : من متتظر اعلام رای ای اف سی هستم و اگر محرومیتم بخشیده نشود ، باز هم به عنوان کاپیتان در کنار تیمم می‌مانم . ما روحیه بالایی داریم و از حمایت تماشاگران خود بهره می‌بریم و به همین علت به پیروزی نزدیک‌تر هستیم .


باشگاه الغرافه مدعی است ، صحبت‌های بازیکن تیمشان جور دیگری برای ای اف سی معنی شده است و حالا مسئولان این باشگاه امید دارند با تکیه بر دفاعی که به کمیته استیناف فرستاده‌اند ، محرومیت این بازیکن را از بین ببرند .


در آخر خبر می‌رسد ، با تصمیم مربیان الغرافه ، تمرین دو روز اخیر این تیم ، پشت درهای بسته انجام شده است و بولنت سرمربی الغرافه تا حدودی ترکیب نهایی خود را شناخته و تیمش در مجموع با یک یا دو تغییر در زمین بازی قرار خواهد گرفت . الجزیره امارات ، حریف این تیم صبح امروز به دوحه رسیده و امشب اولین تمرین خود را انجام می‌دهد و فردا آخرین تمرین خود را در زمین ‌مسابقه انجام خواهد داد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان