وینفرد شفر:

فردا دوازده نفره هستیم/نباید به آنها توپ بدهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی بسیار سختی با الریان داریم که امیدوارم با حضور تماشاگرانمان بتوانیم آنها را ۱۲ نفره شکست دهیم!

فردا دوازده نفره هستیم/نباید به آنها توپ بدهیم

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه استقلال تهران و الریان قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیدار خیلی مهمی داریم. در 6 ماه گذشته بازی های فشرده و سنگینی را پشت سر گذاشته ایم.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی پر شود. از همین‌جا به هواداران می‌گویم که تیم به شما نیاز دارد. امیدوارم همان رفتاری که مقابل العین داشتیم فردا هم شاهد آن باشیم و به تشویق تمام و کمال استقلال بپردازید.

وی در خصوص شرایط استقلال تهران اظهار داشت: : در طول این مدت خیلی خوب تمرین کرده ایم. چون ما فردا 12 نفره هستیم. 11 نفر داخل زمین می دوند و نفر دوازدهم هم هوادارانمان هستند.ضمن اینکه امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشند تا بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را از آن استقلال کنیم.

شفر درباره میزان شناخت خود از حریف قطری فردای استقلال تهران افزود: الریان تاکتیک خود را نسبت به بازی های قبلی عوض کرده است. چرا که آنها قبلا با سیستم 2-4-4 بازی می کردند اما حالا با سه مدافع بازی می کنند. ما فردا به دنبال خوب بازی کردن هستیم و اعتماد به نفس لازم را هم داریم تا این اتفاق رقم بخورد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال گفت: مجید حسینی، تیام و فرشید باقری نمی رسند. البته شاید تیام بتواند یک نیمه بازی کند ولی ما ریسک نمی کنیم چون به او برای دیدار با الهلال نیاز داریم. باقری هم دو روز پیش مصدوم شد ما آرمین سهرابیان را هم داریم که مقابل فولاد خوب بازی کرد. با این حال ترکیب تیمم را می دانم اما حالا نمی توانم آن را بگویم.

شفر درباره کار سخت مدافعان استقلال برای مهار مهاجمان الریان اظهار داشت: نباید کاری کنیم بازیکنان الریان با پاس های بلند به شماره 9 و 23 خودشان توپ بدهند. هر بازیکنی که می جنگد باید این مسئولیت را داشته باشد که اگر توپ را از دست داد آن را پس بگیرد و اجازه بازیسازی ندهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر