ماهان شبکه ایرانیان

خرمگاه: مگر با زمانی مشکل برادرکشی داریم؟

مربی استقلال درباره حواشی که زمانی برای این تیم ایجاد می‌کند گفت: مگر ما با او برادرکشی کرده‌ایم که چنین کاری با تیم می‌کند؟

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه پس از بازی مقابل سایپا درباره دریافتی‌های بازیکنان و کادر فنی گفت: باید به بازیکنان حق دهیم. آن‌ها هفت ماه است که پول نگرفته‌اند. چرا باید اتفاقی بیفتد که بازیکنان مقابل هیات مدیره قرار بگیرند؟ چرا باید اشخاصی صحبت کنند که برای تیم حواشی ایجاد کنند؟ بازیکنان تازه از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته بودند. ما باید یکدل باشیم. ان‌شاءالله دیگر این اتفاقات نیفتد و کمی خودمان را جای بازیکنان قرار دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی می‌توانست جلوی تمرین نکردن بازیکنان را بگیرد، گفت: دقیقا درست می‌گویید. دو ماه پیش هم چنین اتفاقی افتاد و منصوریان به بازیکنان گفت که هر کسی می‌خواهد برود ولی او چند بار می‌تواند این کار را تکرار کند؟ پس از دو، سه بار دیگر برای حرف‌تان تره هم خرد نمی‌کنند. بازیکن هفت ماه با دل و جان برای هوادار کار کرده است.

مربی استقلال ادامه داد: وقتی بازیکنی از دو سال پیش 50 درصد و از پارسال 60 درصد طلب دارد من چه می‌توانم بگویم. زمانی اگر می‌تواند بیاید و یک بار از بازیکنان درخواست کند تا به کارشان ادامه دهند. مطمئنا برای دومین بار حرف او را قبول نمی‌کنند.

خرمگاه درباره مصاحبه‌های زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه اظهار کرد: قبل از بازی مصاحبه می‌کند و تیم را به هم می‌ریزد. در مورد خصومت او با کادر فنی هم خودتان قضاوت کنید. ما مگر برادر کشی کرده‌ایم که او چنین رفتاری می‌کند.

او درباره اینکه بازیکنان تا اینجای فصل 40 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و این مقدار نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر بوده است، گفت: ما 40 درصد گرفته‌ایم ولی هفت ماه است که دریافتی نداشته‌ایم. چرا می‌خواهیم بدعت ایجاد کنیم و کاری که باید انجام دهیم را انجام ندهیم. بازیکنانی مثل هرائر مگویان، جابر انصاری، برزای، رحمتی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی در دو سال گذشته روی هم 80 – 90 درصد طلب دارند. این مشکل باید کی و کجا حل شود؟ پیوسته مشکل روی مشکل ایجاد می‌کند. اگر این طور است بازیکن جذب نکنید.

مربی استقلال با بیان اینکه با تمرین نکردن بازیکنان مخالف است خاطرنشان کرد: بازیکن شب عید از من پول می‌خواهد، من چه کار می‌توانم بکنم؟ پارسال در نفت هم چنین مشکلاتی داشتیم که دارستانی هم به خاطر این مشکلات از دنیا رفت. زمانی باید خودش را مدیریت کند و به تیم کمک کند. من هم می‌توانم مشکل ایجاد کنم و با مصاحبه شرایط تیم را به هم بریزم ولی چنین کاری نمی‌کنم.

خرمگاه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا چاره این نابسامانی‌ها رفتن زمانی است یا نه گفت: این در حیطه اختیارات من نیست. ما یک خانواده هستیم و باید به هم کمک کنیم نه اینکه برای همدیگر مشکل ایجاد کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان