ماهان شبکه ایرانیان

بهنام برزای:

جوانان استقلال رحمتی و حیدری را به تمرین نکردن تحریک کردند

هافبک آبی پوشان گفت: برعکس آنچه که گفته می شود ما جوانان تیم بودیم که رحمتی و حیدری را تحریک کردیم تا حقمان را بگیریم.

جوانان استقلال رحمتی و حیدری را به تمرین نکردن تحریک کردند

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام برازی پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم در ثانیه های پایانی تساوی را با پیروزی عوض کرده و 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت های یکی از اعضای هیئت مدیره عامل به هم ریختن تیم استقلال شده است گفت: نمی دانم ایشان چرا درست در روزهای حساس چنین صحبت های را بر زبان می آورد. ما مشکل داریم، بی پول هستیم و ایشان باید به جای صحبت کردن به فکر این باشد که به همراه دیگر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مشکلات را حل کند نه اینکه مشکلی بر دیگر مشکلات بیافزاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 7 ماه است پولی دریافت نکرده ایم اما آقای زمانی طوری در رسانه ها صحبت می کند که انگار پول اضافی هم به ما داده است و این کار درستی نیست و او باید صادقانه صحبت کند تا تیم به هم نریخته و این فشار به سکوها منتقل نشود.

برزای در پاسخ به این پرسش  که آیا درست است که زمانی گفته رحمتی و حیدری شما را تحریک کرده اند که تمرین نکنید گفت: این صحبت او هم مثل بقیه حرفهایش است نه تنها آنها ما را تحریک نکردند بلکه ما آنها را تحریک کردیم تا حق ما را بگیرند و در این روزهای پایانی سال بتوانیم برای خانواده هایمان پولی ببریم. ما از آنها خواستیم که به داد ما برسند و اینکه گفته می شود رحمتی و حیدری باعث تمرین نکردن تیم شده اند حرفی بسیار نادرست است.

هافبک آبی پوشان در پاسخ به این پرسش که آیا از فردا تمرین خواهید کرد یا خیر، افزود: قطعا در تمرینات حضور پیدا خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف لوکوموتیو ازبکستان برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به خاطر تمرین نکردنتان شما را تنبیه خواهد کرد گفت: ما 3 سال است که در حال تنبیه شدن هستیم و هنوز هم از تنبیه رهایی پیدا نکردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان