مُد بهاره؛ انواع مدل‌ لباس نامزدی در بهار ۹۷

مدل‌ لباس نامزدی اهمیت بسزایی برای خانم‌های جوان دارد. بهار و عید نوروز، شروع سال جدید است و می‌تواند شروع فصل یکی‌شدن هم باشد

مُد بهاره؛ انواع مدل‌ لباس نامزدی در بهار 97

مدل‌ لباس نامزدی اهمیت بسزایی برای خانم‌های جوان دارد. بهار و عید نوروز، شروع سال جدید است و می‌تواند شروع فصل یکی‌شدن هم باشد. بیشتر جوان‌ها دوست دارند مراسم نامزدی یا عروسی خود را در بهار و در روزهای اول سال جشن بگیرند. اگر برای مراسم خود به‌دنبال مدل‌ لباس نامزدی هستید، روزچین در این مقاله انواع لباس نامزدی با رنگ سال 97 از یاسی تا بنفش را گردآوری کرده است. ما را در این مقاله همراهی کنید.

مدل‌ لباس نامزدی برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌ لباس نامزدی در بهار می‌تواند در سبک‌های متنوعی باشد. اولین فاکتور مهم برای انتخاب لباس نامزدی شما رنگ آن است. این که قصد داشته باشید با مُد سال پیش رفته و لباستان نوعی از رنگ بنفش باشد یا اینکه رنگ دیگری را بخواهید خریداری کنند. دومین اولویت مهم برای انتخاب لباس نامزدی، مدل و سبک لباس است. خانم‌های جوان با وسواس مدل‌های متنوعی را بررسی کرده تا به مدل مورد نظرشان برسند. ممکن است عروس خانم طرح و مدل خاص خودش را به خیاط سفارش داده که با پارچه دلخواهش بدوزند.

مدل لباس نامزدی

بعضی از انواع مدل‌ لباس نامزدی دامن پُفی و ژپون‌دار هستند که مورد علاقۀ برخی خانم‌هاست. البته این سبک لباس بیشتر برای مراسم عروسی و لباس عروسی استفاده می‌شود.

مدل لباس نامزدی

بهتر است مدلی را برای لباس نامزدی خود انتخاب کنید که متمایز از لباس عروسی شما باشد. این تفاوت را هم در رنگ و هم در مدل در نظر بگیرید. اگر لباستان را به‌درستی انتخاب کنید بعدها برای مراسم نزدیکانتان هم می‌توانید آن را بپوشید.

مدل لباس نامزدی

برای مراسم نامزدی‌تان تاج گلی را با لباستان ست کنید. قطعاً وقتی لباس شما با تاج گلتان ست باشد، استایلتان جذاب‌تر می‌شود. در ادامه مدل‌های لباس نامزدی با رنگ‌هایی غیر از رنگ سال را خواهید دید، این مدل‌ها از جدیدترین مدل‌ها مزون‌دوز و موجود در بازار است.

مدل لباس نامزدی

مدل لبای نامزدی بهاره

مدل لباس نامزدی خاص

بعضی‌ خانم‌ها مدل‌های کوتاه و کت‌شلوار زنانه را برای مراسم نامزدی خود می‌پسندند که این سبک‌ها هم طرفداران خاص خودش را دارد. برای خرید لباس نامزدیتان می‌توانید رنگ آن را با لباس همسرتان ست کنید، در‌این‌صورت عکس‌های آتلیه‌ای بی‌نظیری خواهید داشت.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان