ماهان شبکه ایرانیان

مشخصات کامل موبایل میان رده شیائومی Mi A۲ فاش شد

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi ۶X که قرار است تحت عنوان Mi A۲ عرضه تجاری شود فاش شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه با اندروید ۸.۱ اوریو عرضه می شود و احتمالاً مثل مدل قبلی خود، یکی از موبایل هایی خواهد بود که در برنامه اندروید وان گوگل مشارکت می کند.

مشخصات کامل موبایل میان رده شیائومی Mi A2 فاش شد

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه تجاری شود فاش شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می شود و احتمالاً مثل مدل قبلی خود، یکی از موبایل هایی خواهد بود که در برنامه اندروید وان گوگل مشارکت می کند.

در حالی که موبایل قبلی این خانواده به نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 مجهز بود، Mi A2 قرار است نمایشگری 5.99 اینچی داشته باشد و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 2160x1080 پیکسل را به نمایش در بیاورد.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 626 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز در نقش قلب تپنده Mi A2 ظاهر خواهد شد و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات آن هستند. منابع می گویند که دوربین اصلی Mi A2 از نوع دوگانه بوده و به دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده که به ترتیب از گشودگی دهانه لنز f/2.0 و f/1.8 بهره می برند.

دوربین جلو هم سنسوری 20 مگاپیکسلی داشته و با گشودگی دهانه لنز f/2.0 به دست مشتریان می رسد. دستگاه در مجموع قطری معادل 7.3 میلی متر و قامتی 165 میلی متری داشته و از باتری 2910 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ناگفته نماند که نام Mi 6X احتمالاً به صورت انحصاری در خاک کشور چین استفاده می شود و این موبایل در دیگر نقاط جهان با همان نام Mi A2 شناخته خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان