ماهان شبکه ایرانیان

شرمنده هواداران هستیم

محمدی: تا آخرین نفس برای جام می‌جنگیم

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش ۳ امتیاز دیدار با فولاد را کسب کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، هادی محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: «همان‌طور که دیدید ما در دیدار سایپا عملکرد خوبی داشتیم و سرمربی تیم هم از عملکرد بازیکنان راضی بود ولی متأسفانه تیم حریف ضد فوتبال بازی کرد و مدام بازیکنان سایپا خودشان را روی زمین انداختند.»


وی افزود: «این موضوع باعث شد تا سرعت بازی گرفته شود و بازی که مدام در دست ما بود و در طول بازی روی فاز هجومی بودیم با افت کیفیت مواجه شود. انتظار داشتیم سایپا با یک بازی زیبا به فکر نتیجه‌گیری باشد ولی بازی زیبایی از حریف ندیدیم.»


بازیکن تیم تراکتورسازی تأکید کرد: «هواداران تراکتورسازی در این دیدار با حضور پرشور خود باعث شدند تا یاد سال‌های قبل زنده شود. آن‌ها واقعاً پرشورترین هواداران فوتبال ایران هستند و حتی در شرایط سخت هم پشت تیم خود بودند و هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند. ما مقابل سایپا شرمنده هواداران شدیم ولی به آن‌ها قول می‌دهم تاآخرین‌نفس برای کسب بهترین نتایج خواهیم جنگید تا آن‌ها را خوشحال کنیم و در پایان فصل به خواسته‌هایشان برسانیم.»


محمدی خاطرنشان کرد: «ما در حال حاضر در فینال جام حذفی حضور داریم و از قهرمانی لیگ برتر هم ناامید نشده‌ایم. همه همدل و متحد تلاش می‌کنیم تا تراکتور و هوادارانش را به آنچه لایقش هستند برسانیم.»


وی با اشاره به دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: «فولاد بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارد که در کنار آن‌ها باتجربه‌های خوبی هم در ترکیبش می‌بیند که تلفیقی از این 2 باعث شده که تیم خوبی داشته باشند. نگاهی به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نداریم و به‌خوبی می‌دانیم که بازی سختی در اهواز خواهیم داشت. برای کسب 3 امتیاز به اهواز می‌رویم تا بتوانیم عیدی خوبی به هواداران تراکتور بدهیم و دست‌پر به خانه برگردیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان