مُد بهاره؛ مدل کفش مجلسی در بهار ۹۷

مدل کفش مجلسی در سال جدید دارای تنوع بالایی است و برای کسانی که در عید نوروز به‌دنبال خرید آن هستند مورد توجه است

مُد بهاره؛ مدل کفش مجلسی در بهار 97

مدل کفش مجلسی در سال جدید دارای تنوع بالایی است و برای کسانی که در عید نوروز به‌دنبال خرید آن هستند مورد توجه است. معمولاً عید نوروز و تعطیلات بهار فرصت خوبی برای برگزاری مراسم است. اگر به چنین جشن و مهمانی‌ای دعوت شده‌اید، ابتدا باید مدل لباس مجلسی خود را انتخاب و خریداری کنید و با‌توجه‌به مدل و رنگ لباستان اقدام به خرید کفش مجلسی کنید. کفش مجلسی شما باید به‌گونه‌ای باشد که در طول مجلس پای شما در آن راحت باشد. در ادامه این مقاله روزچین مدل‌های شیک و جدید کفش مجلسی را برایتان گردآوری کرده است.

ویژگی‌های مدل کفش مجلسی استاندارد

ارتفاع پاشنۀ مدل کفش مجلسی می‌تواند از سه سانتی‌متر تا دوازده سانتی‌متر و حتی بالاتر باشد! هر شخصی نمی‌تواند کفش‌ مجلسی با پاشنه‌های خیلی بلند را بپوشد. این به انعطاف مچ پای شما بستگی دارد، به سایز انحنای میان مچ پا و پاشنه (سینوس تارس) بستگی دارد. اشخاصی که مفصل مچ پایشان انحنای کمی دارد بهتر است به خاطر سلامت پاهایشان کفش پاشنه بلند نپوشند. حتماً کفش پاشنه بلند با ساخت استاندارد و کیفیت مناسب را خریداری کنید، پای شما باید در کفش راحت باشد و به زانو و کمرتان آسیب نرساند.

مدل کفش مجلسی

پنجۀ شما باید در جلوی کفش باید فضای کافی داشته باشد و انگشت‌های پا روی هم جمع نشود. بعضی افراد به دلیل پوشیدن کفش پاشنه بلند غیر‌استاندارد و در مدت طولانی دچار مشکلی همچون فرو رفتن ناخن پا در گوشت آن شده و مجبور به جراحی می‌شوند. مدل کفش مجلسی باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید تعادلتان را حفظ کنید و وزنتان را فقط روی پنجه نیاورده و کمی ارتفاع در جلوی کفش هم باشد. اگر کفش شما از برند‌های شناخته‌شده و با‌کیفیت باشد، احساس خستگی کمتری خواهید داشت و پای شما تا ساعت‌ها در کفش اذیت نمی‌شود.

انواع مدل کفش مجلسی پاشنه‌ بلند در بهار 97

در ادامه جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های کفش مجلسی پاشنه بلند در طرح و رنگ‌های محتلف را خواهید دید. اگر لباس مجلسی شما ساده است، بهتر است از کفش کار شده و پرجلوه استفاده کنید و بالعکس اگر لباستان سنگ‌دوزی شده و شلوغ است از کفش کلاسک و ساده متناسب با رنگ لباستان بهره ببرید.

مدل کفش مجلسی

مدل کفش مجلسی کرم

مدل کفش مجلسی شیک

مدل کفش مجلسی

مدل کفش مجلسی عروس

مدل کفش مجلسی قرمز

مدل کفش مجلسی مشکی

مدل کفش مجلسی لوکس

مدل کفش مجلسی کلاسیک

مدل کفش مجلسی

مطالب مربوط به مد بهاره را هم ببینید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان