مؤمنی: با سرعت پرسپولیس را شوکه می‌کنیم

مؤمنی می‌گوید که بعضی بازیکنانشان پول برای خرید غذا هم ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مؤمنی در خصوص این موضوع که باتوجه به حضورش در استقلال و آبی پوش بودنش در این بازی، بازی را چطور می‌بیند گفت: من در هر تیمی باشم برای باشگاهم تلاش می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم و در نتیجه گیری تیمم تاثیرگذار باشم. اگرچه رنگ لباس آبی‌ای که برتن می‌کنم را دوست دارم.


او درباره شرایط استقلال خوزستان برای این بازی گفت: ما این هفته ریکاوری خوبی داشتیم حتی یک بازی دوستانه هم بعد از دیدارمان با ماشین سازی داشتیم که بتوانیم مقابل پرسپولیس خوب بازی کنیم و فقط به هدف سه امتیاز به تهران می‌آیم. پرسپولیس تیم خوبی است و باید نقطه قوت آنها پیدا و فلج کنیم تا بتوانیم با سرعت خوب تیممان به آنها شوک وارد کنیم و به گل برسیم. 


وی در ادامه گفت: ما تیم جوان و یکدلی داریم، امیدوارم بدون اشتباه بازی کنیم و با تمام تلاشمان بتوانیم پیروز شویم اگرچه کار سختی است اما شدنی است. هر تیمی کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد. البته باز هم تاکید می‌کنم که ما برای کسب 3 امتیاز به تهران می‌آییم تا ثابت کنیم تیم ما یک تیم قلدر است و مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی می‌کند.


او در خصوص شارژ شدن پرسپولیسی‌ها پیش از بازی با نفت و شرایط بد مالی استقلال خوزستان می‌گوید: شارژ مالی برای هر تیمی می‌تواند کمک مالی خوبی باشد اما چه کسی هست که به فکر تیم باشد.  پرسپولیس یک ملت ایران را پشت سر خود دارد و کمک‌های مالی خوبی هم از همه سو به آنها می‌شود اما شارژ مالی ما فقط کمک خانواده‌هایمان و حمایت مردم خوزستان است اما پولی نیست و از این به بعد باید خودمان به خودمان کمک مالی کنیم. 


مؤمنی در ادامه افزود:  امیدوارم با پیروزی مقابل پرسپولیس از نظر روحی شارژ شویم تا در بازی بعدی‌مان با لخویا در آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم و شگفتی ساز شویم.

وی در خصوص شرایط بد مالی‌شان و اینکه بعد از اعتصابشان چه شد که به تهران سفر کردند گفت: شرایط بسیار سخت شده بود، امروز با وعده‌هایی که دادند به تهران آمدیم. واقعا شرایط مالی بچه‌ها خیلی بد شده و حتی پول برای خرید تغذیه ندارند. بازهم با این شرایط سخت بچه‌ها قبول کردند به تهران بیایند و انشالله بچه‌ها فردا شارژ مالی شوند و با تمام وجود بازی می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان