فرصتی برای اشتباه نداریم؛

هومن افاضلی: شانه خالی نمی‎کنم چون نفت را با این شرایط پذیرفتم

سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه این تیم را با همین شرایط پذیرفته و شانه خالی نمی‎کند، گفت: یکسری مسائل درون خانوادگی است اما برای رسیدن به اهداف‎مان تلاش می‎کنیم.

هومن افاضلی: شانه خالی نمی‎کنم چون نفت را با این شرایط پذیرفتم

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا تهران گفت: تیم ما در شرایطی است که جای اشتباه نداریم و باید در بازی های باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنیم. رقیب ما یک تیم سازمان یافته است که شرایط خوبی در جدول دارد و از یک مربی بزرگ سود می برد. من افتخار این را داشتم که در تیم ملی با علی دایی باشم و بعدها هم دستیار او شوم، او شخصیت بزرگی دارد. باید به او احترام گذاشت و قدر چنین اسطوره هایی را دانست.

وی درخصوص مشکلات نفت تهران هم گفت: برخی از مشکلات در اختیار سرمربی نیست و به بیرون از زمین بازمی گردد. البته باید بازیکنان را در داخل و بیرون زمین کنترل کرد و با یک مدیریت صحیح راه را ادامه داد. تیم ما هم دچار مشکلاتی مانند خیلی دیگر از تیم های لیگ برتری است و نمی توانم بگویم همه چیز در نفت گل و بلبل است اما ما تلاش می کنیم تا بتوانیم به آنچه که هدف مان است دست پیدا کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که «هومن افاضلی در اواخر لیگ بیشتر بر روی مسائل روحی و روانی کار می کند یا مسائل فنی؟»، گفت: همه چیز در یک پکیج است ما آیتم روحی روانی، فنی و کارهای تاکتیکی داریم و باید در هفته های باقی مانده تیم را مدیریت کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده آل دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا مشکلات مالی گریبان نفت را دوباره گرفته است؟»، گفت: سوال سخت از من نپرسید من کلی می گویم که برخی باشگاه ها مشکلات شان از ما بیشتر است اما این مسائل درون خانوادگی است و من با این شرایط تیم را قبول کرده ام، شانه خالی نمی کنم و تا پایان پیش می روم.

افاضلی در پاسخ به این سوال که «آیا جلال بشرزاد از جمع نفتی ها جدا شده است؟»، گفت: بشرزاد از ما جدا شده و دیگر بازنخواهد گشت.

سرمربی نفت در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار برابر سایپا چند مصدوم داریم که وضعیت آنها تا فردا مشخص خواهد شد اما امیرحسین فشنگچی و پوریا امینی را به دلیل محرومیت برای دیدار برابر سایپا در اختیار نخواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان