امام جمعه موقت ورامین:

قانون فصل الخطاب است/محکومیت جنجال آفرینی های خلاف قانون

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون گفت: برخی حرکات نابخردانه عده ای از عناصر سیاسی در برابر نظام اسلامی سبب فراهم کردن خوراک برای بیگانگان می شود.

قانون فصل الخطاب است/محکومیت جنجال آفرینی های خلاف قانون

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: بدیهی است، که ما وظیفه داریم در ایام شهادت و میلاد معصمومین علیهم السلام تعظیم شعائر کنیم و در جهت الگوگیری از سیره و زندگی آن بزرگواران مراسم بزرگداشت برپا کنیم و تمام مساجد و هیئات مذهبی در برابر این مناسبت ها مسئولیت دارند.

وی از شیعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه اصناف و بازاریان خواست در ایام شهادت آن بزرگواران احترام کنند و افزود: متاسفانه این مسائل مقداری کم رنگ شده است، به جای این که فضای خانه را با امواج ماهواره و مظاهر فسق و فجور آلوده کنیم، بیاییم با مجالس اهل بیت عصمت و طهارت و توسل به معصومین(ع) فضای خانه هایمان را معطر به عطر ولایت کرده و یقین بدانیم ضرر نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت ورامین سپس 20 فروردین ماه و روز هنر انقلاب اسلامی و سال روز شهادت هنرمند شهید آوینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اسلام دین هنرهای فاخر است و بسیاری از این هنرها به برکت علمای اسلام ترویج یافته، اما با کامل تاسف در اثر جنگ نرم و ارائه الگوهای غلط غربی نام ابتذال، ولنگاری و لهو و لعب را هنر می گذارند و کرامت و شخصیت انسانی هر فرد را مورد تهدید قرار می دهند.

خطیب جمعه ورامین شهید آوینی و حاتمی کیا را نمونه هایی از هنرمندان انقلاب اسلامی خواند و گفت: حاتمی کیا نشان داد، که می توان با ساخت یک فیلم در عرصه جنگ نرم به مصاف دشمن رفت و نه تنها در داخل کشور، که در دیگر کشورهای دنیا مخاطب داشت.

محمودی ادامه داد: نباید به اسم هنر، بی بندو باری و روابط نا سالم اخلاقی را ترویج کرد، امروز ما بحمدالله در عرصه های مختلف هنری چهره های ارزشمند انقلابی داریم، که آتش به اختیار با سختی ها کنار می آیند، اما ارزش ها را فراموش نمی کنند.

کلید حل مشکلات کشور در دست بیگانگان نیست

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 97 گفت: در کشور مشکلی نداریم، که قابل حل نباشد، مشکلی نداریم که کلید حل آن به دست بیگانگان باشد، مشکلات هست، اما قابل حل بوده و کلیدش در دست خود ملت ایران و مسئولان است، نباید طوری وانمود کرد، که کلید حل مشکلات کشور در دست بیگانگان است، عده ای در مذاکره با آمریکا و در برجام حتی آب خوردن را به بیگانگان وابسته می دانستند.

وی افزود: عده ای این گونه القا می کنند، که اگر ما از اصول و مبانی انقلابی خود کوتاه بیاییم، مشکلات حل می شود، در حالی که این اشتباه بزرگ ناشی از نادانی و کج فهمی آن ها بوده و البته ممکن است، برخی نفوذی های دشمن این مطلب را آن ها القا کنند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که دشمنان از بالندگی نسل جوان ما به شدت نگران هستند، گفت: مخالفت آمریکایی ها و غربی ها با سانتریفیوژها تنها به دلیل غنی سازی اورانیوم نبود، بیشتر مخالفت ها به این دلیل بود، که این حرکت علمی، خودباوری جوانان ما را غنی کرده و آن ها را برای گام های بلندتر آینده آماده می سازد.

وی 20 فروردین، روز ملی فناوری هسته ای را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن از این ناراحت است، که جوانان این مرز و بوم علی رغم تحریم ها و فشارهای جهانی توانستند پوزه دشمن را به خاک بمالند، اگرچه برخی نابخردان داخلی قدردان این حماسه آفرینی های علمی نبودند و گفتند انرژی هسته ای برای چه می خواهیم، اما دنیا شاهد بود، که جوانان ما با تکیه بر پشتوانه غنی دینی و ملی خود می توانند، به مصاف جامعه علمی دنیا بروند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز نیروهای متعهد و کارآمد جوان کشور آماده تداوم این پیشرفت ها هستند و این خودباوری از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، که نیازمند حمایت همه جانبه تمام مسئولان نظام اسلامی است.

مسئولان شهرستان برای مقابله با سِن اقدام کنند

محمودی در خصوص مسائل شهرستان ورامین بر اهمیت مساله تولید و خرید کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: باید مسئولان و عناصر تاثیرگذار، همه دست به دست یکدیگر داده و روز به روز بر رونق کار و تولید بیافزایند، امروز بسیاری از تولید کنندگان نگران هستند.

وی با بیان این که در حوزه کشاورزی نیاز به توجه جدی وجود دارد، گفت: باید دست واسطه ها و ئلال ها کوتاه شود، به صنایع تبدیلی اهمیت دهیم و وعده ها را عملیاتی کنیم، من بارها گفتم، امروز هم تکرار می کنم، متاسفیم که بهترین پسته در این شهر تولید می شود، اما از برند پسته محرومیم و علی رغم وعده ها همچنان شاهد بی عملی هستیم.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مسئولان شهرستان اجازه ندهند دل سردی و ناامیدی به سراغ کشاورزان و تولید کنندگان بیاید، تا دیر نشده در جهت مبارزه با سن در محصولات کشاورزی اقدام کنند.

حرکت های خلاف قانون و جنجال آفرینی تنها خوراک برای بیگانگان تهیه می کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برخی حرکات نابخردانه عده ای از عناصر سیاسی در برابر نظام اسلامی را سبب فراهم کردن خوراک برای بیگانگان دانست و گفت: فتنه گران و حامیان آن ها، جریان انحرافی و حامیان آن ها، باید بدانند قانون فصل الخطاب است و هرگونه حرکت برخلاف قانون مانند خیانت های فتنه 88 و 96 و بست نشینی و جنجال آفرینی و نامه نگاری های بی مبنا از سوی ملت ایران محکوم است.

وی گفت: همه باید تابع ولایت باشند و هرکس یا هر جریانی بخواهد در برابر ولایت بایستد، با مشت انقلابی ملت مواجه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان