سرمربی تراکتورسازی تبریز:

بازی با سپاهان یک فینال است/ نمی خواهم تشنج ایجاد شود

تبریز- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بازی با سپاهان یک فینال است و بازی مهم و سختی در پیش داریم و باید با حمایت طرفداران پیروز شویم.

بازی با سپاهان یک فینال است/ نمی خواهم تشنج ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام ظهر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی مقابل سپاهان ابراز داشت: نمی خواهم تشنج ایجاد شود برای همین برخی حرف ها را نمی زنم. باید آرامش تیمم حفظ شود.

وی سپس با بیان اینکه دوره پرفشاری را پشت سر می‌ گذاریم، افزود: بازی با سپاهان برای ما اهمیت زیاد دارد. دوره اول حضورم تیم خوب بازی کرده و بازیکنان بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشته و هواداران رضایت داشتند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی سپس ادامه داد: ولی دوره دوم که بعد از سال جدید است، خوب نبودیم که دلایل زیادی دارد که نمی‌ خواهم وارد آن شوم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در هفته پیش‌رو مشکلات‌مان را برطرف کنیم، افزود: نباید مشکلات بیش از این ادامه داشته باشد، ما مجبور شدیم با این بازیکنان محدود، خیلی از بازی‌ها را با 13 تا 14 بازیکن پشت سر بگذاریم.

ساغلام با بیان اینکه من باور دارم بازیکنان با حمایت هواداران می‌ توانند صفحه جدیدی را در تاریخ این باشگاه رقم بزنند، ادامه داد: هواداران باید کمک کنند تا خاک مرده از روی باشگاه برداشته شود.

بازیکنان تراکتور کم کاری نمی کنند

وی با اشاره به اینکه بازی فردا با سپاهان حالت خیلی مهمی برای ما پیدا کرده و می‌توانم بگویم مسابقه فردا، یک بازی فینال‌گونه است، ابراز داشت: سپاهان یکی از حریفان پایین‌تر از ماست و این بازی خانگی مقابل هواداران خودمان خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه باید در این دیدار پیروز شویم تا بتوانیم در سه هفته آخر از بخش پایین جدول جدا شویم، ادامه داد: می‌دانیم بازی سختی داریم.

ساغلام با تاکید بر اینکه بازیکنان هر کاری از دستشان آمد انجام دادند، گفت: تمامی مشکلاتی که در یک خانواده می‌افتد باید مسالمت آمیز حل شود. بازیکنان تراکتور کم کاری نمی کنند.

وی سپس با اشاره به اینکه مردم تبریز را دوست دارم و با آنها صادق هستم، گفت: باید برای مسابقه فردا تمرکز داشته باشیم، باید بازی با سپاهان را پشت سر بگذاریم تا راحت به بازی بعدی برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر