ماهان شبکه ایرانیان

۹ تا از بهترین هتل های "ساوانا"، جورجیای آمریکا

۹ تا از بهترین هتل های "ساوانا"، جورجیای آمریکا جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - گردشگری,جهان گردی,هتل و کمپینگ بعضی از بهترین هتل های ساوانا در ایالت جورجیا در یک منطقه تاریخی که دارای مراکز خری ...

بعضی از بهترین هتل های ساوانا در ایالت جورجیا در یک منطقه تاریخی که دارای مراکز خرید، غذاهای دریایی متنوع و منظره ای شگفت انگیز از رودخانه می باشد، قرار دارد. در خیابان های سنگ فرش شده قدم بزنید و از اقامت در هتل های معروف ساوانا لذت ببرید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از هتل خوب ساوانا...
Hotels in Savannah

هتل "مارشال"

این هتل چهار طبقه با معماری قدیمی در یک منطقه تاریخی در خیابان "برونتون" واقع شده است.این هتل در مکانی ایده آل واقع شده است، در نزدیکی "ریور استریت" قرار دارد و از بهترین هتل های ساوانا می باشد. ویژگی های اصلی این مکان از گذشته تاکنون حفظ شده است، به عنوان مثال، درهای قدیمی قرن نوزدهمی، پنجره ها و دیگر اقلام مانند پرده های عتیقه از زمان های قدیم هنوز باقی مانده است.در بالکن های بزرگ اهنی انجا استراحت کنید و از نوشیدن نوشیدنی و مهمانی های پنجشنبه و یکشنبه های انجا لذت ببرید.

هتل های ساوانا 1

هتل "کیمپتون برایس"

در اینجا احتیاجی به ماشین ندارید،یکی از دوچرخه های هتل را قرض بگیرید و به بازدید مناطق اطراف بروید.این هتل دارای یک محیط مدرن ،بسیار زیبا و شیک می باشد و از هتل خوب ساوانا قلمداد می شود. این هتل چهار ستاره نیز دارای مزایای زیادی برای شما می باشد. با این حال حیاط آجری سر سبزش، مبلمان راحت و چراغ های رشته ای می تواند جالب ترین بخش هتل باشد.

هتل های ساوانا 2

هتل "گستونیان"

هتل "گستونیان" یک هتل رویایی با چشم اندازی فوق العاده در نزدیکی پارک "فورسیت" می باشد. در طول روز با نوشیدنی و تنقلات از شما پذیرایی می کنند. اما بیسکویت های انجا فوق العاده بی نظیر می باشد، بنابراین شما باید حتما آنها را امتحان کنید.

هتل های ساوانا 3

هتل "پلنترز این"

 هتل "پلنترز" از هتل های معروف ساوانا دارای منظره ی شگفت انگیزی از پارک و میدان "رینولدز" می باشد. این مکان دارای جذابیت غیر قابل انکاری می باشد. در کنار این مکان،"پینک هوس" مشهور که کیک های گردویی بی نظیری دارد، قرار دارد. همه اتاق ها دارای ظاهری کلاسیک و قدیمی هستند و شما در انجا احساس خوبی دارید.

هتل های ساوانا 4

هتل "مانسیون" در پارک "فورسیت"

هتل خوب ساوانا، هتل "مانسیون" دارای یک ساختار بی نظیر رومانتیک است به طور واضح به عنوان یک عمارت با شکوه و پر زرق و برق شناخته می شود. این هتل دارای ورودی بی نظیر، رنگ امیزی زیبا، لوستر هایی شیک و کلاسیک و یک ابگرم می باشد.

هتل های ساوانا 5

هتل "کاتن سیل"

در اواخر سال 1800 این ساختمان یک انبار پنبه بود. در حال حاضر به عنوان یک هتل خوب شناخته می شود ،همچنین در طبقه ی بالای خود دارای یک کافی شاپ عالی می باشد.در داخل هتل شما می توانید شاهد یک درخت کاج 200 ساله باشید.قرار گرفتن این هتل در پشت یک کارخانه باعث شده است که دارای اب و هوایی خنک تر باشد.

هتل های ساوانا 6

هتل "الدر هاربون"

هتل "الدر هاربون" در "ریور استریت" واقع شده است و در سال 1812 افتاح شده است.در این هتل هر شب با بستنی از شما پذیرایی می شود. صبحانه را می توانید در یک کافی شاپ ساحلی که منوی ان شامل پنیر، بیکن، گوجه فرنگی و چیپس است، میل نمایید. کل هزینه های صبحانه 9.95 دلار به ازای هر نفر می باشد.

هتل های ساوانا 7

هتل "همیلتون تورنر"

هتل "همیلتون تورنر" در میدان "لافایت" واقع شده است و دارای 17 اتاق می باشد که همه ی انها دارای شومینه های شیک و راحت هستند.صرف صبحانه در کنار ساحل و تنقلات، موارد خاص این هتل می باشند.

هتل های ساوانا 8

هتل "ایندیگو"

این هتل دارای یک فضای تاریخی است و یک مکان سرگرم کننده برای اقامت می باشد. نقاشی عظیمی در کنار ساختمان وجود دارد که توسط دانش آموزان هنری محلی کشیده شده است و کاملا چشم نواز است.

هتل های ساوانا 9


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان