هارپ، سلاح آخر الزمان

در فیلم های علمی- تخیلی دیدیم که چه طور با اسلحه ای کوچک ساختمانی بزرگ را نابود می کنند و چه طور با استفاده از اشعه های رنگی با هم می جنگند

هارپ، سلاح آخر الزمان
در فیلم های علمی- تخیلی دیدیم که چه طور با اسلحه ای کوچک ساختمانی بزرگ را نابود می کنند و چه طور با استفاده از اشعه های رنگی با هم می جنگند. در فیلم های علمی- تخیلی سلاح هایی را دیدیم که بشر را تهدید می کند و قهرمان امریکایی فیلم با استفاده از هوش و ذکاوت امریکایی اش انسان ها را نجات می دهد. این فیلم ها ساخته می شود تا همه خیال کنند امریکا فقط به فکر نجات جان آدم هاست، نه نابودی آن ها، اما واقعیت چیز دیگری است. برای کشف واقعیت باید فکر کرد و تحقیقات گسترده ای انجام داد تا فهمید امریکا به منافع خود می اندیشد.
امریکایی ها همه چیز را به بهانه تحقیقات علمی انجام می دهند. برای نمونه پروژه ای به نام هارپ دارند که نتیجه اش بسیار وحشتناک است. هارپ بیشتر شبیه فیلم های علمی- تخیلی است که به جای آزمایش روی موجودات فضایی در کره زمین انجام می شود.
این پروژه بسیار پیچیده و توضیح درباره آن سخت است. چون بیشتر موضوعات آن علمی است، اما تلاش می کنیم به صورت خلاصه درباره هارپ برایتان بگویم تا این سلاح عجیب را بهتر بشناسید.
فرض کنید شما وسیله ای در اختیار دارید که از این طرف کره زمین می توانید به آن طرف کره زمین، در هر نقطه ای که دلتان خواست، زلزله های وحشتناک به وجود بیاورید، زلزله هایی مثل زلزله بم که یک شهر با همه مردمش با خاک یکسان شد.
هارپ سلاحی است که می تواند کارهایی مثل همان زلزله های وحشتناک را انجام دهد. هم چنین می تواند تغییرات عجیب و غریبی در زمین به وجود بیاورد. می توان زلزله و خشک سالی و طوفان و سیل ایجاد کند. هارپ می تواند خشم طبیعت را در دست بگیرد. امریکا با استفاده از هارپ می تواند در کشوری خشک سالی به وجود بیاورد.

این پروژه مشترک نیروی هوایی، دریایی و سازمان ناسای امریکاست و در حقیقت، بخشی از نسل جدید سلاح های پیشرفته این کشور محسوب می شود. این پروژه، سیستمی است که از آنتن های بسیار قدرت مند تشکیل شده که توانایی خلق تغییرات محلی کنترل شده در سطح یون کره را دارند. برای این که درباره این تغییرات در سطح یون های کره بیشتر بدانید، باید درباره جو (اتمسفر) اطلاعاتی داشته باشید. در منطقه آلاسکای امریکا، مجموعه ای از آنتن های بسیار پیشرفته در کنار هم قرار دارند و می توانند امواج مافوق کوتاه را به سمت اتمسفر هر نقطه از زمین که می خواهند، ارسال کنند. وقتی اتمسفر با این امواج داغ شد، مثل یک آینه عمل می کند و این امواج را به سمت نقطه مورد نظر بازتاب می دهد.
امواجی که به سمت زمین برگشته اند، نه فقط تا اعماق دریاها، بلکه تا اعماق زمین می روند. این وسیله مثل رادیو ترموگرافی است که امروزه زمین شناسات برای اکتشافات مخازن مختلف مثل گاز و نفت از آن استفاده می کنند. وقتی یک موج کوتاه رادیو توموگرافی به داخل زمین فرستاده می شود، به لایه های مختلف برخورد می کند و آن لایه ها را به لرزه در می آورد و از آن لرزش، صدایی با فرکانسی مخصوص تولید و به سطح زمین باز می گرداند و زمین شناس ها از صدای بازگشت آن می فهمند که در آن نقطه چه نوع معدن، مخزن نفت یا گازی وجود دارد.
فرق هارپ با دستگاه های رادیو توموگرافی این است که ترموگرافی با قدرتی به کوچکی 30 وات لایه های زیر زمینی را به لرزه در می آورد، حال آن که هارپ سیستم فوق العاده پیشرفته ای است که همان لایه های زمین را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با یک میلیارد تا ده میلیارد وات بلرزاند!
برای این که بیشتر در جریان نتایج این سلاح مدرن قرار بگیرد، به این مثال توجه کنید که نشان می دهد هارپ بالای سر ما هم هست و هر لحظه زندگی ما را تهدید می کند.

اگر سری به سایت پژوهشگاه زلزله شناسی ایران بزنید و اطلاعات زلزله های بالای سه ریشتر ایران را در بیست سال گذشته بررسی کنید، با موضوع نگران کننده ای روبه رو خواهید شد. به تصویر زیر دقت و رشد سریع زلزله ها در کشورمان را نگاه کنید.
این جدول نشان می دهد از سال 1997 (1377) مقدار زلزله ها در کشور ما رشد تصاعدی داشته است. زلزله های ده سال اخیر، دویست درصد نسبت به ده سال قبل رشد کرده، در حالی که در کشورهای دیگر جهان، وضعیت زلزله ها مثل قبل بوده است. چرا باید در کشور ما مقدار زلزله ها نسبت به ده سال قبل دویست درصد رشد داشته باشد؟ تعجب شما زمانی بیشتر می شود که متوجه می شوید هارپ از سال 1997 شروع به کار کرد، یعنی درست از زمانی که زلزله های ایران افزایش یافته است.
البته فکر نکنید هیچ کس درباره هارپ خبر ندارد و ما داریم اطلاعات سری را فاش می کنیم. اگر درباره هارپ به انگلیسی در اینترنت جست و جو کنید، صدها هزار خبر و گزارش درباره هارپ می بینید که در بسیاری از آن ها دانشمندان جهان به این پروژه وحشتناک اعتراض کرده اند.
دکتر «روسالی برتل»، دانشمند برجسته درباره هارپ می گوید : «دانش مندان نظامی دولت ایالات متحده با پرداختن به الگوها و نظام های جوی، در پی دست یابی به سلاحی بالقوه اند. از جمله شیوه های این برنامه می توان به تقویت جریان طوفان ها، تغییر مسیر جریان های جوی با هدف خلق سیل هایی هدف دار یا دامن زدن به خشک سالی در مناطق مورد نظرشان اشاره کرد.»
دکتر «نیکلاس بگیج»، دانشمند برجسته امریکایی که از مخالفان جدی هارپ است و تاکنون سخنرانی های زیادی علیه هارپ انجام داده است، درباره این سلاح وحشتناک می گوید: «هارپ، تکنولوژیی است که بر پایه انتشار امواج رادیویی فوق العاده قدرت مند بنا نهاده شده است؛ امواجی که انعکاس یافتن شان به سطح یون کره یا همان سطح فوقانی جو، سبب گرم شدن و بالا رفتن سطح آن می شود. در چنین شرایطی است که امواج الکترومغناطیسی ارسال شده، به زمین باز می گردد و در هر موجود جان دار و بی جان نفوذ می کند.»

منبع: نشریه انتظار نوجوان-ش56.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان