مدیرعامل شرکت زیرساخت؛

شبکه ارتباطی کشور در سال ۹۶ بدون اختلال بود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در سال ۹۶ شبکه ارتباطی کشور پایدار بود و اختلال خاصی در این زمینه گزارش نشد.

شبکه ارتباطی کشور در سال 96 بدون اختلال بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه با اشاره به عدم گزارش اختلال خاصی در سال گذشته از پایدار بودن شبکه ارتباطات کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت زیرساخت متولی شبکه های مادر مخابراتی کشور است و باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که استفاده از آن برای مشتریان اقتصادی باشد.

وی با تاکید براینکه خوشبختانه با تلاش و اقدامات شبانه روزی که در این بخش صورت گرفت، در سال 96 شبکه ارتباطی مان پایدار بود و اختلال خاصی گزارش نشد، افزود: باید پایداری شبکه به طور کامل پایش شود تا بتوانیم سرویس های فنی را با بهترین کیفیت ارائه دهیم و نیازهای اپراتورها و ظرفیت های درخواستی آنها با بهترین قیمت تامین شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: با توجه به الزامات سند شورای عالی فضای مجازی، شرکت زیرساخت به عنوان ابزار اصلی حاکمیت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است و نقش اصلی را در توسعه زیرساخت های ارتباطی فضای مجازی کشور دارد.

صادق عباسی شاهکوه بر لزوم جدیت و تلاش بیشتر در تحقق  اهداف برای افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین الملل و جذب مشتری در این بخش تاکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان