ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (هجدهم تا بیست و پنجم فروردین)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (هجدهم تا بیست و پنجم فروردین)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته به اشتباهات خود پی می برید به خصوص زمانی که بدون فکر حرفی را می زنید. عطارد به نشانه شما سفر کرده است و کمک می کند راحت تر افکار و نظرات تان را به محبوب منتقل کنید. بیشتر روی خودتان و نیازهای شخصی تان تمرکز می کنید تا تشخیص دهید که کجای کار باید اصلاح شود. این کار ممکن است شما را عصبانی کند و انتظار داشته باشید او این کار را به جای شما انجام دهد.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

هر دو از دیدگاه های متفاوتی به موقعیت نگاه می کنید در نتیجه دائم بحث می کنید که چه کسی درست می گوید چه کسی غلط. پافشاری روی نظر خودتان هیچوقت شما را به محبوب نزدیک نمی کند. کدامیک برای شما مهم تر است؟ دوست دارید دائم حق با شما باشد یا در زندگی عشق داشته باشید. روز جمعه زندگی شیرین می شود. ونوس و زحل در بهترین زاویه نسبت به هم قرار دارند و کمک می کنند بدترین شرایط در زندگی عاشقانه به بهترین تبدیل شود .

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

دلیل اصلی مشاجرات شما این هفته منابع مالی مشترک است. در نحوه خرج کردن پول ها با هم تفاهم ندارید و احساس می کنید بیشتر وظایف امور مالی به دوش شما افتاده است. شاید هم او را برای پیشرفت در تحصیلاتش حمایت می کنید. درست است که این مسئولیت را قبول کرده اید اما تحت فشار هستید. به جای بحث و درگیری سعی کنید راه حلی برای این مشکل پیدا کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

آرزو می کنید می توانستید از زیر بار مسئولیت ها در زندگی مشترک شانه خالی کنید اما این امکان پذیر نیست. رابطه شما در آن مسیری که می خواهید پیش نمی رود شاید به این خاطر است که می خواهید همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش برود و البته اگر با تعهد به یکدیگر پیش بروید موفق خواهید شد. از موانع خسته شده اید و این هفته ممکن است نقطه شکستی برای شما باشد. اگر مجرد هستید یک فرصت رمانتیک جدید در طالعتان دیده می شود.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

این هفته همسرتان در موفقیت های حرفه ای حمایت تان می کند و شما را با یک متخصص آشنا می کند. او بهترین مشوق شماست و به شما کمک می کند در مسیر حرفه ای خود اعتماد به نفس تان را از دست ندهید. اگر با همکاران تان دچار مشکل شده اید آن را با محبوب در میان بگذارید. او ممکن است راه حل های خوبی پیش پای تان بگذارد. اگر مجرد هستید با فردی که به کارتان مربوط می شود آشنا می شوید.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

کمال گرا هستید و علیرغم مشکلات دوست دارید بهترین کیفیت را در رابطه فعلی خود داشته باشید. می دانید که این موضوع زمان می برد و این خوب است زیرا شما به دنبال رابطه رمانتیکی که یک شبه به دست بیاید نیستید. می دانید که هر چه بیشتر با او باشید چیزهای بیشتری درباره او یاد می گیرید. متولد شهریور از تلاش و سخت کوشی در هیچکدام از جنبه های زندگی فرار نمی کند و به دلیل همین ویژگی شماست که این هفته به نتایج خوبی می رسید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

برای رد کردن یک موقعیت سخت خانوادگی به حمایت محبوب نیاز دارید. این موقعیت سخت ممکن است بیمار شدن یکی از اعضای خانواده باشد. او به حمایت شما نیاز دارد و شما تمام تلاش تان را می کنید تا در دسترس او باشید. دوست دارید به خانواده کمک کنید اما این شرایط باعث بحث و درگیری شما با محبوب خواهد شد. خوشبختانه بالاخره موقعیت شما را درک می کند و می فهمد که نباید فقط خودش را در نظر بگیرد. حتی شما را بیشتر از همیشه دوست خواهد داشت.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

با گردش ونوس سیاره عشق در بخش رابطه نشانه شما مسائل رابطه ای پر رنگ تر می شود. تصمیمات مالی مهمی با هم می گیرید یا تصمیم دیگری که تاثیر زیادی در ساختار زندگی شما خواهد داشت. در تمامی مسائل با هم متحد هستید و هر دو می خواهید که امنیت را در رابطه حفظ کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

اگر مجرد هستید با افکار بی ثمر در رابطه با زندگی عاشقانه گذشته خود کمی افکارتان را مشوش می کنید. به موقعیت هایی تمرکز کرده اید که اعتماد به نفستان را پایین می آورند. تنها در صورتی فکر کردن به گذشته خوب است که دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنید. اگر شخصی از گذشته دوباره به زندگی شما بازگشته است و از شما می خواهد که برگردید باید حسابی درباره آن فکر کنید. چه چیزی باعث می شود یک فرصت دوباره به او بدهید.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

به دلیل حرکت ونوس در بخش عشق واقعی طالعتان پیش بینی های رمانتیک طالع شما خوب و روشن هستند. اگر مجرد هستید با فردی آشنا می شوید که در کنار او احساس آرامش و امنیت می کنید. مثل این که سالهاست او را می شناسید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

یکی از اقوام تان به شما در دوراهی رمانتیکی که گیر افتاده اید کمک می کند. برای تصمیم گیری باید مشورت کنید. تصمیم گرفته اید زندگی مشترکی را شروع کنید و قبل از هر کاری باید توصیه های آن فرد را در نظر بگیرید. شما و محبوب آمادگی شروع یک زندگی مشترک را دارید. نگران نباشید همه چیز طبق میل شما پیش خواهد رفت.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

زندگی اجتماعی شما این هفته کمی آزار دهنده شده است. با یکی از دوستان تان به بن بست خورده اید و اگر مراقب نباشید ممکن است عصبانیت تان کار دست تان بدهد. البته این مشکل ممکن است در زندگی عاشقانه تان رخ بدهد. یک دوست در کارتان فضولی می کند و باید به او نشان دهید که پا از گلیمش درازتر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان