ساغلام:

تراکتورسازی برای بقا تلاش می کند/ امسال فصل متفاوتی برای ما است

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ناراحتم که این حرف را می زنم ولی تراکتورسازی برای بقا تلاش می کند.

تراکتورسازی برای بقا تلاش می کند/ امسال فصل متفاوتی برای ما است

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام عصر امروز شنبه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با سپاهان جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی در پاسخ به روند بازی های تیمش گفت: کسی کم کاری نمی کند، مسابقه امروز برای هر دو تیم مهم بود.

ساغلام سپس ادامه داد: البته سخت است که این حرف‌ها را بزنم، اما شرایط به گونه‌ای شده است که باید تلاش کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید در تیمش در بازی های آینده بهترین نتایج را کسب کند، ادامه داد: ما با بازیکنانی بازی می کنیم که خیلی از آن ها اولین بار است در لیگ برتر توپ می زنند و با این بازیکنان محدود، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدیم و این که تیمی نتواند از نقل و انتقالات استفاده کند، این موضوع برای یک باشگاه شکست بزرگی است.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: امسال، فصل متفاوتی بود و مشکلات زیادی وجود داشت. مساوی با سپاهان زیاد ناراحت‌مان نکرد.

ساغلام با اشاره به اینکه سپاهان هم برای گرفتن امتیاز به تبریز آمده بود و با تیم سرزنده و خوبی بازی کردیم، گفت: در پایین جدول مسابقات سختی برگزار می ‌شود و سپاهان هم به این جا آمد تا امتیاز بگیرد یا اینکه ببرد.

وی سپس ابراز داشت: در طول هشت روز، سومین بازی خودمان را انجام دادیم و در پایان فصل و در مقطع خستگی بازیکنان، انجام دادن این بازی های فشرده سخت است.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر سپید رود و با تاکید بر اینکه باید در مقابل سپیدرود با تمام توان ظاهر شویم، گفت: بازی بعدی ما در مقابل سپیدرود، جدال سختی است و از امروز، نمی توانیم بازیکنانمان را خوب تمرین دهیم چراکه باید آنها استراحت کنند.

ساغلام در خصوص محدودیت استفاده از بازیکنان تیمش نیز اظهار داشت: ما بازیکنان محدودی داریم و مجبور شدیم حتی احسان پهلوان را هم که مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده بود، وارد بازی کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه اگر از موقعیت هایمان در پایان بازی صرف نظر کنیم هر دو تیم مستحق این یک امتیاز بودند، ادامه داد: هر چقدر که به پایان بازی نزدیک می شدیم، هر دو تیم خسته تر می شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر