در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تغییر رئیس آرشیو ملی ایران/ انصراف دادم نه استعفا

پس از کمتر از دو سال، شهرام یوسفی‌فر از ادامه فعالیت به عنوان معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انصراف داد.

تغییر رئیس آرشیو ملی ایران/ انصراف دادم نه استعفا

شهرام یوسفی‌فر معاون پیشین اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این تغییر و رفتنش از این مسئولیت، گفت: بنده از اسفند 96 دیگر در معاونت اسنادِ سازمان نیستم.

وی درباره دلیل این تغییر و اینکه آیا از این مسئولیت استعفا کرده است؟، تاکید کرد: تعبیر «انصراف» بهتر از «استعفا» است؛ چون من باید به دانشگاه تهران مامور می‌شدم. بنده الان در گروه تاریخ دانشگاه تهران مشغول فعالیت هستم.

یوسفی‌فر همچنین از تعیین سرپرست برای معاونت اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی خبر داد و افزود: حکم سرپرستیِ معاونت اسناد برای آقای فریبرز خسروی (معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) چند روزی است که زده شده است.

با این وجود شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به زودی یک زن را برای تصدی سکان هدایت معاونت اسنادِ این سازمان منصوب خواهد کرد و دوره سرپرستی خسروی، کوتاه مدت خواهد بود.

یادآوری می‌شود، شهرام یوسفی‌فر مردادماه 95 و با حکم سیدرضا صالحی امیری رئیس وقت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به عنوان معاون اسناد ملی این سازمان منصوب شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر