رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت وگو با میزان:

نیمی از پرونده‌های مانده در واحد‌های اجرای احکام استان گلستان تعیین تکلیف شد

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: واحد‌های اجرای احکام بیشترین پرونده‌های مانده در دادگستری‌های استان را تشکیل می‌دادند که با برنامه ریزی و تمرکز کارگروه ساماندهی پرونده‌های مسن، این پرونده‌ها به صورت ویژه در دستور کار واحد‌های اجرای احکام قرار گرفت و نیمی از این پرونده‌ها تعیین تکلیف شد.

هادی هاشمیان در گفت: وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و قدیمی گفت: بسیاری از این پرونده‌ها به علت تعلل طرفین پرونده برای اجرای رای در واحد‌های اجرای احکام مانده بود که با تلاش قضات، طرفین پرونده‌ها دعوت و آرا در نوبت اجرا قرار گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه ساماندهی پرونده‌های مسن یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود، اضافه کرد: درسال 96 پرونده‌هایی که روند رسیدگی به آن‌ها از دو سال بیشتر شده بود روی میز قضات قرار گرفت و بخش زیادی از آن‌ها تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که رسیدگی پرونده‌های مسن فرایند رسیدگی‌ها را کوتاه‌تر می‌کند افزود: امسال هم قضات ما باید در چارچوب شرع و قانون در کنار کیفیت آرا، سرعت رسیدگی‌ها را بیشتر کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر