به دنبال قهرمانی در اروپا ؛

قهرمانی دوباره مونیخی‌ها در لیگی نامتعادل/ بایرن و تعطیلات لذتبخش

بایرن مونیخ برای ششمین بار پیاپی در لیگ آلمان به قهرمانی رسید تا بار دیگر ثابت کند این لیگ تعادل ندارد و قدرت به طور عادلانه بین تیم‏‎های آن تقسیم نشده است.

قهرمانی دوباره مونیخی‌ها در لیگی نامتعادل/ بایرن و تعطیلات لذتبخش

به گزارش خبرگزاری مهر، برای تیم فوتبال بایرن مونیخ مخصوصا بعد از پیروزی 6 بر صفر اخیر مقابل دورتموند حسی بهتر از این نبود که این تیم توانست با برد مقابل آگزبورگ قهرمان بوندسلیگا شود.

این قهرمانی اما یک بار دیگر پیامی داشت و آن هم این بود که بوندسلیگا لیگی شدیدا نامتعادل است. برای باواریایی‌ها حضور در این لیگ مثل حضور در تعطیلات لذت‎بخش است، این تیم در فصلی که سرمربی‎اش را اخراج کرد و وضعیتش مثل همیشه نبود توانست باز هم زودتر از به پایان رسیدن فصل قهرمانی‎اش را مسجل کند و برای ششمین بار پیاپی جام قهرمانی آلمان را بالای سر ببرد.

قدرت این تیم و بدون رقیب بودنش نشان داده که چرا این تیم در بدترین شرایط هم یکی از قدرتمندترین‎هاست. در واقع هدف برای بایرن دیگر قهرمانی در لیگ نیست بلکه در اروپا است و هر تلاشی می‌کنند برای رسیدن به این هدف است.

پیش از این و در فصول اخیر تنها دو بار زودتر از موعد قهرمان بوندسلیگا مشخص شده بود و هر دو بار هم آن قهرمان بایرن مونیخ بود. این تیم هراسی از از دست دادن لواندوفسکی یا کنار گذاشتن گواردیولا ندارد چون قهرمانی در بوندسلیگا به راحتی برایش میسر می‏‌شود، اما به دنبال کسی هستند که قهرمانی‌های اروپایی این تیم را افزایش دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر