قیمت و شرایط فروش کیا سراتو ۲۰۱۸

سراتو که جزو ایمن‌ترین خودروهای سدان بازار آمریکا به حساب می‌آید از موسسه آمریکایی IIHS نمره عالی در بخش ایمنی دریافت کرده است. نسل چهارم این خودرو با ظاهری جذاب و جوان‌پسند در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و همانند ۳ نسل قبلی‌اش توانست در مقایسه با رقبای خود، به موفقیت‌های چشمگیری در ایران و جهان دست پیدا کند.

اطلس خودرو نماینده رسمی محصولات کیا موتورز کره جنوبی در ایران برای اولین‌بار شرایط فروش و قیمت کیا سراتو 2018 را ویژه فروردین‌ماه 97 اعلام نمود. براساس بخشنامه جدید، سدان کوچک سراتو 2018 با قیمت دقیق 206.852 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

 قیمت و شرایط فروش کیا سراتو 2018

سراتو 2018 که آخرین روزهای حضور خود در بازار ایران را سپری می کند به دلیل افزایش قیمت ارز و بالا رفتن تعرفه واردات با رشد شدید قیمت مواجه شده و نسبت به ابتدای سال 96 بیش از 60 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. سراتو که جزو ایمن‌ترین خودروهای سدان بازار آمریکا به حساب می‌آید از موسسه آمریکایی IIHS نمره عالی در بخش ایمنی دریافت کرده است. نسل چهارم این خودرو با ظاهری جذاب و جوان‌پسند در سال 2016 وارد بازار شد و همانند 3 نسل قبلی‌اش توانست در مقایسه با رقبای خود، به موفقیت‌های چشمگیری در ایران و جهان دست پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان