به گزارش خبرآنلاین، متن جوابیه بدین شرح است:
{ با سلام و احترام
در پاسخ به مطلب مندرج در
کانال تلگرامی خبرآنلاین با موضوع تخلیه تلفن روستای جابان به اطلاع میرساند:
مشترک ****7632 مرکز
جابان در خردادماه 96 اعلام خرابی نموده که باتوجه به قطع یکطرفه از تاریخ
95/12/15 باز هم خرابی صادرشده و سیمبان
به محل مراجعه وایراد را از داخل ساختمان اعلام
نموده و بدلیل عدم حضور امکان تحویل بوق نبوده است.
همچنین بهدلیل عدم
پرداخت بدهی طی 6دوره تلفن به مرحله تخلیه رسید که در تاریخهای 23 و 28 اسفندماه با شماره 0912..... تماس
گرفته و بدلیل عدم دسترس بودن مشترک و امکان برقراری ارتباط و اطلاع رسانی فراهم
نشد و درتاریخ 5 فروررین تخلیه تلفن درسامانه شسکام ثبت گردید است.
پس ازتخلیه مشترک درتاریخ 12فروردین 97 اقدام به
پرداخت بدهی واعلام خرابی نموده لازم به ذکراست مشترک فوق نسبت به پرداخت بدهی بی
توجهی نموده درضمن تاکنون به امورمشترکین مراجعه ننموده و پرونده راکه دارای نسخه
دوم اخطارارسالی ازطریق اداره پست است را مشاهده نکرده وباتوجه به 3 بار تماس توسط
مسئولین مخابرات و هر دفعه حداقل 45 دقیقه مکالمه مقررگردید بهصورت غیرحضوری نسبت
به ثبت نام مجدداقدام نمایند و تلفن ایشان
دایرگردد.
شایان ذکر است مشتری در
فاصله زمانی تا نهایی شدن تخلیه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نموده است.}
خبر مرتبط: شرکت مخابرات بهرغم نداشتن بدهی بدون اطلاع مشترک خط را تخلیه میکند
5656