خونچمن در گفتگو با مهر:

کنگره «حزب جوانان ایران اسلامی» نیمه اول اردیبهشت‌ برگزار می‌شود

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی از برگزاری کنگره این حزب، در نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

کنگره «حزب جوانان ایران اسلامی» نیمه اول اردیبهشت‌ برگزار می‌شود

محمد خونچمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نخستین نشست شورای مرکزی این حزب در سال 97 خبر داد. 

وی در همین باره اظهار داشت: نخستین نشست شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی در سال جدید، روز گذشته(یکشنبه) با حضور تمامی اعضا در محل دفتر حزب برگزار شد. 

خونچمن درباره محورهای مورد بحث در این نشست گفت: در این جلسه درباره توجه به شعار سال«حمایت از کالای ایرانی»، استعفای شهردار تهران، اقدامات ولیعهد عربستان در مخالفت با ایران و فضای مجازی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی تصریح کرد: در ادامه جلسه، موضوع برگزاری کنگره حزب در دستور کار شورا قرار گرفت و کمیته برگزارکننده کنگره، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و مقرر شد این کمیته با برنامه ریزی های لازم، مقدمات برگزاری کنگره حزب در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری را فراهم کند. 

خونچمن ادامه داد: بررسی اصلاحات پیشنهادی اساسنامه و مرامنامه حزب و انطباق آن با قانون جدید احزاب، یکی دیگر از موضوعات مورد بحث این شورا بود که ادامه آن به جلسه بعد موکول شد.

حزب جوانان ایران اسلامی، از احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است که کار خود را در سال 77 به دبیرکلی «مهدی علیخانی» آغاز کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان