اطلاعات جالب از کانکس‌های ویلایی

کانکس‌های ویلایی به دلیل پیش ساخته بودنشان امروزه توانسته‌اند جای ساخت و سازهای قدیمی و سنتی را بگیرند.

اطلاعات جالب از کانکس‌های ویلایی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به‌این نوع از کانکس‌ها از قابلیت نصب و جابه جایی آسانی برخوردارند و در صورت نیاز می‌توان آن ها را در کمترین زمان طراحی کرد و در محل مورد نظر مشتری نصب کرد. مقاومت بالا، امکانات کامل کانکس ویلایی آن را جز پرفروشترین محصولات در زمینه خرید و فروش کانکس کرده است.

امروزه شاهد این نوع از کانکس‌ها در باغ‌ها، ویلاها، مراکز تفریحی و .. هستیم زیرا نصب این نوع از کانکس‌ها زمان بر نبوده و در ضمن مهمتر از همه اینکه نسبت به خانه‌هایی که از آجر و بتن و سیمان ساخته می‌شود، هزینه کمتری دارد.

مزایای کانکس ویلایی

قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان

طراحی به‌صورت یک طبقه، دو طبقه و چند طبقه

قابلیت شستشو

طراحی سقف اکثرا به‌صورت شیروانی

امکان نصب پنل خورشیدی برای تامین برق

عایق در برابر سرما و گرما و برف و ...

مقاوم برابر پوسیدگی و ساییدگی

مقاوم برابر زنگ زدگی

امکانات کانکس ویلایی

کانکس‌های ویلایی از امکانات داخلی ویژه‌ای برخوردارند که می‌توانند جایگزین یک خانه با تمام امکانات شوند. می‌توان در طراحی داخلی این نوع از کانکس‌ها اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، روشویی، درب، پنجره و ... به کار برد تا بتواند پاسخگوی نیاز افراد متقضی خرید این نوع از کانکس‌ها باشد. یکی از مهمترین مزیت این نوع از کانکس‌ها این است که نیازی به مجوز ساخت و ساز و .. از شهرداری‌ها ندارد.

ساخت کانکس ویلایی

برای ساخت کانکس ویلایی دو متد اجرایی داریم که یکی اجرا در کارخانه و دیگری اجرا در محل است. روش اجرا در محل به این صورت است که به دلیل کمبود جا و مکان اضافی در محل همچنین وجود درختان بزرگ و تنومند و یا کم عرض بودن جاده امکان بردن کانکس به این گونه از مکان ها وجود ندارد بنابراین باید سازه در همانجا ساخته و نصب شود.

روش دیگر طراحی و ساخت در کارخانه است که با توجه به ابعاد  و اندازه های تعیین شده توسط مشتری طراحان و مهندسان شروع به ساخت کانکس‌های ویلایی کرده و بعد از آماده سازی به محل مورد نظر برده و در آنجا نصب می‌کنند، مهمترین مزیت این روش این است که در ساخت آن سرعت بالایی به خرج می‌دهند زیرا مشخص است که کارخانه به مراتب نسبت به بیرون از کارخانه از امکانات بالاتری برخوردار است.  مامیس کانکس با داشتن تجربه‌ای موفق در زمینه ساخت انواع کانکس با کیفیت بالا آماده ی پاسخ گویی به مشتریان گرامی است.

آدرس: تهران، آزادگان شرق، سه کیلومتر بعد از اتوبان ساوه، بلوار ایران خودرو دیزل، کوی مدرس پلاک 8 ، صادقی

تلفن: 09122509755 - 02155935891

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان