انتخاب لباس عروس باتوجه به فرم بدن آدابی دارد و توجه به این نکته مهم باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسید و لباس عروستان به اصطلاح بیش‌تر به شما بیاید. شما برای این که در مهم‌ترین شب زندگی‌تان زیباتر باشید دو راه پیش‌رو دارید؛ که یکی سخت و دیگری آسان است. راه اول این است با رژیم و ورزش خود را به وزن ایده‌آل و مطلوب برسانید و راه دیگر این است که لباسی بپوشید که شما را لاغر نشان دهد. اگر به هر دلیلی لاغر شدن برای شما امکان ناپذیر است، راه دوم را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب 7 مدل لباس عروس را به شما معرفی می‌کنیم که طراحان برای بهار 2018 به عروس خانم‌های چاق پیشنهاد می‌دهند.

1- لباس عروس آستین بلند با یقه دلبری

این سبک از یقه برش صاف و منظم دارد و نه خیلی پوشیده و نه خیلی بسته است و آستین بلند بازوها را می‌پوشاند و موجب لاغرتر به نظر رسیدن می‌شود.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

2- آستین افتاده

آستین افتاده یکی از ترندهای اصلی لباس عروس برای امسال است و این سبک به عروس خانم‌های چاق نیز پیشنهاد می‌شود چرا که این آستین‌ها بزرگی بالاتنه را کم‌رنگ می‌کنند.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

3- دامن کلوش همراه با پیله‌های ظریف

این سبک از دامن تاثیر به سزایی در قد بلندی و کشیدگی اندام شما دارد و خصوصا اگر یقه لبا یا پشت لباس حالت V داشته باشد.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

4- تور حاشیه‌دار

اگر دوست ندارید لباس پوشیده بپوشید؛ تور دور حاشیه انتخاب کنید و حاشیه تور را روی بازوها و دست خود بیندازید تا بزرگی بازوها و بالاتنه‌تان را بپوشانید.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

5- یقه هفت و دامن ساده

ترکیب این دو یعنی یقه هفت و دامن ساده یا A Line به شما کمک قابل توجی می‌کند تا ظریف‌تر و خوش اندام‌تر به نظر برسید.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

6- دامن ساده

دامن بدون پف، دنباله و پیله سبکی شیک و بسیار منحصر به فرد است و برای عروس خانم‌های ساده‌پوش انتخابی عالی به شمار می‌آید و موجب می‌شود اندامتان متناسب‌تر به نظر برسد.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

7- کمربند توری یا فانتزی

استفاده از کمربند یا یک پارچه توری در دوخت لباس راهی اصولی و کاربردی در باریک نشان دادن کمر است و اگر عروس خانم‌های چاق به این اصل در لباس عروس خود توجه نشان دهند؛ می‌توانند اندام خود را متناسب‌تر بسازند.

لباس عروس سایز بزرگ 2018

,