رضاوند: فقط به سهمیه آسیا فکر می کنیم

هافبک سایپا معتقد است نباید از قافله سایر رقبا برای گرفتن سهمیه عقب بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا در مورد پیروزی مقابل تیم سابقش می‌گوید: نفت امسال باوجود مشکلات تیم خوبی ساخته است آنها مقابل ما بازی خوبی داشتند. آنها به واسطه شروع بد فصل و به خاطر آنکه این تیم  شرایط بد مالی سال گذشته را با خود به این فصل آورد نتوانست سرپا شود و خود را از منطقه خطر خارج کند. امیدوارم آنها این چند بازی آخر نتایج خوبی کسب کنند و بتوانند در لیگ ماندگار شوند.

وی افزود: من خاطرات و روزهای خوبی در نفت داشتم و از اینکه می‌شنوم این تیم یکی از تیم‌هایی است که احتمال سقوطش بالاست نگران می‌شوم. نفت تیمی بود که بهترین‌ها را به فوتبال ایران معرفی کرد و در آسیا نتایج خوبی کسب کرده است، واقعا حیف است که این تیم بیفتد و خدایی ناکرده اتفاقی که برای سایر تیم‌های لیگ‌برتری رخ داده برای این تیم بیفتد.

سایپا اکنون با 3 امتیاز این دیدار شانس بیشتری برای حضور در جمع تیم‌هایی آسیایی دارد که رضاوند در این رابطه می‌گوید: این موضوع خیلی برای ما اهمیت دارد و فقط به زمین می‌رویم تا با پیروزی از آن خارج شویم، ما حتی به نتیجه تساوی هم فکر نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم از قافله تیم‌های مدعی حضور در لیگ قهرمانان خارج شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر