یک امتیاز دربی مادرید به لطف «ناواس»

رئال مادرید در دربی شهر مادرید به تساوی یک - یک مقابل اتلتیکو رسید و نتوانست با انگیزه‎ای مناسب راهی دیدار لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس شود.

یک امتیاز دربی مادرید به لطف «ناواس»

به گزارش خبرگزاری مهر، برنده اصلی دربی مادرید که روز یکشنبه بین دو تیم فوتبال رئال و اتلتیکو برگزار شد بارسلونا بود که حالا تنها به 10 امتیاز برای قهرمان شدن نیاز دارد. این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا رئال بدون انگیزه‎ خاص حاصل از برد به مصاف یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برود، هرچند که در دیدار رفت در تورین به برد 3 بر صفر رسیده و در واقع بیش از نیمی از راه صعود را رفته است.

در دربی مادرید نه تنها رئال مادرید نتوانست برتری یک بر صفر را حفظ کند و مساوی کرد، بلکه برای همین یک امتیاز حاصل از تساوی در خانه هم باید از کیلور ناواس، دروازه‎بانش متشکر باشد. البته که اوبلاک دروازه بان اتلتیکو هم در قسمت دیگر زمین مهارهایی داشت که مقدارشان از مهارهای ناواس کمتر بودند.

زیدان برای تیمش برنامه‎ای ترتیب داده و مدعی شده بود از حالا تا فینال کیف هر بازی برایشان یک فینال است که باید در تک تک آن‌ها برنده شوند و روز یکشنبه این قانون رعایت نشد. شاید در نگاه اول تساوی در دربی مادرید در فصلی که رئال امیدی به قهرمانی در لیگ ندارند اهمیت زیادی نداشته باشد، اما در صورتی که رئال با پیروزی از این بازی خارج می‎شد انگیزه و شرایط روحی بازیکنان در آستانه بازی لیگ قهرمانان بسیار متفاوت بود و تاثیر زیادی در روند بازی‌های باقی مانده می‎گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر