انیمیشن کوتاه تماشاچی به سومین جشنواره «UN COURT TOURNABLE» فرانسه راه یافت

فیلم کوتاه انیمیشن تماشاچی به بخش مسابقه سومین جشنواره «UN COURT TOURNABLE» فرانسه راه یافت.

انیمیشن کوتاه تماشاچیبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم کوتاه انیمیشن «تماشاچی» به نویسندگی و کارگردانی محسن باقری دستگردی است که نگاهی فلسفی به جهان پیرامون انسان دارد.

این فیلم تنها نماینده ایران در این جشنواره است که با 7 فیلم از کشورهای اسپانیا، کانادا و فرانسه در بخش نهایی جشنواره رقابت می کند.

این انیمیشن محصول مشترک ایران و دانمارک است و تهیه کنندگان آن لقمان قاسمی، محسن باقری دستگردی و شرکتVEST PRODUKTION دانمارک هستند.

جشنواره UN COURT TOURNABLE فرانسه هر ساله در چهار فصل برگزار می شود که اختتامیه اولین فصل آن در سال 2017 در تاریخ 31 مارس خواهد بود.

طراحی شخصیت این انیمیشن را فاطمه باقری هفشجانی، استوری بورد را مهسا اسدی و اکرم قائدامینی، انیماتورها سینا کوهی فایق دهکردی، اکرم قائدامینی، مهسا اسدی و مهسا دهقان قهفرخی، اسکن را خدیجه قنبری شیخ شبانی، رنگ را احمدرضا باقری هارونی، صداگذار را حسین قورچیان، تدوین را مهدخت اصغریان، مدیر تولید را سجاد شیرازی چالش تری، طراح پوستر را معین رییسی مفرد و طراحی تیتراژ را امین حمکت پناه انجام داده اند. همچنین سحر قانع پور، میلاد غلامی و سمیه محمدیان نیز از دیگر عوامل این فیلم هستند.

محسن باقری دستگردی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است که پیش از این نیز در جشنواره‌های مختلف فیلم و فیلم نامه حضور داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است و این فیلم اولین ساخته محسن باقری دستگردی در ژانر انیمیشن است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان