برزگر در صحن مجلس:

مابه التفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی با نرخ بودجه در کجا هزینه می شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از تصمیم دیرهنگام دولت برای کنترل بازار ارز گفت: مابه التفاوت نرخ ۴۲۰۰ تومانی ارز با نرخ مصوب بودجه به کجا می رود و در کجا هزینه می شود؟

مابه التفاوت ارز 4200 تومانی با نرخ بودجه در کجا هزینه می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس در جلسه علنی امروز و در بررسی بحران اخیر بازار ارز گفت: قبل از عید در قانون بودجه تصویب کردیم که جلوی هرگونه گرانی از جمله در حامل های انرژی گرفته شود؛ شاید گفته شود که دولت از گرانی نرخ ارز خوشحال است و سود بیشتری کسب می کند، اما آیا این وضعیت به سود مردم خواهد بود؟

وی با اشاره به تاثیر نرخ ارز در سایر قیمت ها گفت: با این نوسانات ارزی شاهد افزایش 60 تا 70 درصدی قیمت برخی کالاها بوده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مهم ترین و اساسی ترین بخش عرضه کننده ارز در کشور بانک مرکزی است، خطاب به مسئولان این بانک گفت: آیا خبر نداشتید که چقدر ذخایر ارزی دارید یا از نیاز بازار خبر نداشتید؟

برزگر افزود: اگر دولت می خواست نرخ ارز را 4200 تومان اعلام کند، چرا 4 ماه قبل این کار را نکرد؟ مابه التفاوت این نرخ با نرخ مصوب بودجه به کجا می رود و در کجا هزینه می شود؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر