صفاری در نطق میان دستور:

مردم دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند که به ضرر اقتصاد کشور است

رئیس کمیته روابط خارجه مجلس گفت:نوسانات ارز که حتما از طرف دشمنان هم دامن زده می شود، باعث نگرانی مردم شده است؛ مردم ارزش دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند و این به ضرر اقتصاد کشور است.

مردم دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند که به ضرر اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مطرح شدن مباحثی در خصوص فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: تصمیم به جا و درستی است که از پیام رسان های داخلی استفاده شود.

وی افزود: باید به شعور مردم احترام بگذاریم و این مساله را برای مردم بهتر تبیین کنیم تا خودشان داوطلبانه این کار را انجام دهند و شاهد یک کار ناقص و بی نتیجه نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در این رابطه باید به مردم اطمینان لازم درباره حفظ و امنیت اطلاعات شان داده شود.

صفاری در ادامه با اشاره به نوسانات نرخ ارز گفت: نوسانات ارز که حتما از طرف دشمنان هم دامن زده می شود، باعث نگرانی مردم شده است؛ مردم ارزش دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند و این به ضرر اقتصاد کشور است.

وی همچنین درباره آینده برجام اظهار داشت: با روی کار امدن ترامپ در آمریکا این سند هر روز مورد حمله بوده و ترکیب افراد و مقاماتی که در آمریکا بر سر کار آمده اند، آینده این سند را در ابهام فرو برده است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس تصریح کرد: اظهارات مقامات آمریکایی نشان می دهد که در آینده نزدیک احتمالا آنها از برجام خارج می شوند که بر این اساس مسئولان کشور و وزارت خارجه باید پیش بینی لازم را داشته باشند و شرایط جامعه را برای این امر آماده کنند.

صفاری ادامه داد: وزارت خارجه باید در صحنه بین المللی با دیپلماسی فعال حضور یابد و فضا را آماده کند که هزینه این تصمیم آمریکا بالا برود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی همچنین با هشدار نسبت به ذخایر آب استان اصفهان گفت: مردم تحمل بی آبی را برای چند ساعت بیشتر نخواهند داشت لذا یک کارگروه ملی برای این مساله چاره اندیشی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان