ماهان شبکه ایرانیان

با ورود مدعی العموم و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی صورت گرفت

ورود مدعی العموم به تعطیلی یک تولیدی بزرگ صنعتی در کرمان/ جلوگیری از بیکاری ۲۹۴ کارگر

دادستانی کرمان به عنوان مدعی العموم در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی به موضوع تعطیلی یک واحد تولیدی در کرمان ورود کرده و از بیکار شدن ۲۹۴ نفر از پرسنل این کارخانه جلوگیری شد.

دادخدا سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی به موضوع تعطیلی یک واحد تولیدی در کرمان ورود کرده و از بیکار شدن 294 نفر از پرسنل این کارخانه جلوگیری شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از آنکه مشخص شد برای یک مجموعه تولیدی که به تولید محصولان فنی و صنعتی اقدام می کرده است مشکلاتی بوجود آمده، این دادستانی با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی با تشکیل کارگروهی با همکاری اتاق بازرگانی استان مشکلات قضائی واداری این واحد مورد بررسی و در نهایت مشکلات مرتفع و از بیکاری جمع زیادی از پرسنل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:بنا داریم با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخلی در جهت تحقق شعار سال حرکت کنیم.

دادستان کرمان تصریح کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در سیستم قضایی و تعامل خوبی که بین مسئولان ارشد استان حاکم است هیچ کارخانه‌ای در کرمان تعطیل نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان