ماهان شبکه ایرانیان

با حکم جالب قاضی بوشهری

متهمان برداشت ۲۰ کیلوگرم مرجان دریایی به پاکسازی سواحل بوشهر مکلف شدند

قاضی بوشهری دو جوان که مرتکب تخلف محیط زیستی شده بودند را به پاکسازی سواحل بوشهر مکلف کرد.

علی جمادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به حکم جالب قاضی بوشهری برای دو جوان مرتکب تخلف محیط زیست اظهارکرد: متخلفین این پرونده به برداشت 20 کیلوگرم مرجان از سواحل بوشهر اقدام کرده بودند که کیفر خواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر و اقرار متهمین در تمامی مراحل دادرسی اتهامات محرز و مسلم شده است.

این مقام قضایی افزود: امین الله انصاری قاضی پرونده با استناد ماده 1 لایحه قانونی مجازات صید غیرمجاز از دریای خزر و خلیج فارس و همچنین تصویب نامه بهای پروانه شکار و صید و بهای جانوران وحشی بجای صدور حکم زندان و جریمه نقدی دونفر متخلف را برای آشنایی بیشتر با چگونگی حفاظت محیط زیست و تنویر ذهن آن‌ها در جهت مخرب بودن اقدامات انجام شده به پاکسازی سواحل بوشهر از میدان رئیسعلی دلواری تا گمرک، به مدت سه ماه در روز‌های جمعه و پرداخت جریمه مکلف کرد.

رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه بیان کرد: این اقدام به رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل کلانتری شماره 12 بوشهر و مامورین اداره حفاظت محیط زیست صادر و انجام می‌شود. رئیس شعبه 104 کیفری بوشهر همچنین اداره حفاظت محیط زیست و کلانتری را موظف نمود هر هفته گزارش اقدامات انجام شده را به دادگاه ارائه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان