واکنش به پذیرش هدایت تیم ملی؛

مالدینی: ایتالیا؟ چرا که نه!

پائولو مالدینی احتمال مربی‏گری در تیم ملی فوتبال ایتالیا را رد نکرده و مدعی شده باید فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال مربی‎ای با اهداف بلندمدت باشد.

مالدینی: ایتالیا؟ چرا که نه!

به گزارش خبرگزاری مهر، پائولو مالدینی احتمال قبول کردن هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را رد نکرده است. اسطوره میلان 126 بازی ملی برای آتزوری انجام داده است، رکوردی که تنها بوفون و کاناوارو توانستند آن را بشکنند.

در حال حاضر الساندرو کاستاکورتا، هم‎تیمی سابق او در روسونری کمیسیونر فدراسیون فوتبال ایتالیا است و شاید مالدینی هم تصمیم بگیرد به او ملحق شود.

مالدینی در گفتگو با اسکای گفت: با کاستاکورتا صحبت کردم. اما همیشه دوست دارم بیشتر گوش دهم. سخت است که نه بگویم، مخصوصا در گفتگو با دوستی مانند بیلی. باید ببینیم شرایط فراهم است تا کاری با هم انجام دهیم یا نه. حتی اگر این طور نباشد هم برای همیشه زنده‎‏باد ایتالیا.

او در ادامه گفت: مشکل اینجاست که من نمی‎دانم هدف کوتاه مدت چیست. به نظرم ایتالیا باید مربی‎ای را قبول کند که بخواهد در طولانی مدت تیم را بسازد. البته که باید به بازی‎های اروپایی هم راه پیدا کنیم. با تیم جوانانی که داریم می‌‏توانیم پروژه‎هایی را برنامه‌‏ریزی کنیم. نمی‎خواهم بگویم ایتالیا تیمی درجه دو است، اما هنوز تا تبدیل شدن به بهترین راهی طولانی داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان